מכבי ת"א התאמנה בנהריה. פרץ: "כיף להתאמן מול אוהדים מרחבי הארץ"

דור פרץ
דור פרץ | מכבי תל אביב

מכבי ת"א ערכה אימון בנהריה לעיני 600 צופים, והקשר התייחס למשחק הקרוב: "אני מוכיח את עצמי מחדש". רוטנשטיינר והרצוג עוקבים אחרי גולסה שמגלה יכול גבוהה וצפוי להיכלל בסגל לגואטמלה וסקוטלנד

(גודל טקסט)
במסגרת חיבור הקבוצה לאוהדיה הרבים שמחוץ לאזור מרכז, מכבי תל אביב קיימה הערב (שלישי) אימון פתוח באצטדיון העירוני בנהריה בו צפו 600 בני נוער. המהלך יתפוס תאוצה בהמשך והצהובים ייצאו בהמשך העונה למקומות נוספים בפריפריה.


קשר הקבוצה דור פרץ דיבר אחרי האימון והתייחס גם למשחק הקרוב נגד הפועל חיפה ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון "סמי עופר": "אנחנו שמחים לקיים אימונים מול האוהדים שלנו ברחבי הארץ. זה כיף להיות ולהתאמן בצפון. אנחנו מביטים קדימה, ממתינים להפועל חיפה, אבל מדובר רק בתחילת העונה. הסגל שלנו טוב וכל אחד ראוי לשחק. פתחתי את העונה בצורה טובה ואני מוכיח את עצמי מחדש בתקווה שנמשיך כך. שיחקתי בהפועל חיפה לפני שנתיים וזה יהיה משחק קשה. נגיע לשם מוכנים".


במועדון רוצים לנטרל את לחץ השמירה על המקום הראשון בטבלה, אך נושאים עיניים לעבר האלופה הפועל באר שבע, שהיא למעשה היחידה שמסומנת כיריבה במאבק להחזיר את הצלחת לתל אביב. במועדון טוענים כי שלושת המשחקים הקרובים עד ליציאת ליגת העל לפגרת הנבחרות, נגד הפועל חיפה, בני סכנין ועירוני קריית שמונה, יתנו תמונה ברורה יותר לדברים שיתפתחו בצמרת. "כל משחק בליגת העל קשה, גם באר שבע תשחק נגד מכבי נתניה, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים וזה לא קל", אמרו במועדון.



(צילום: מכבי תל אביב)

(צילום: מכבי תל אביב)

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הגענו לנהריה #yallamaccabi #mtafc #wearemaccabi #צהובעולה #נהריה

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

התחלנו #yallamaccabi #צהובעולה #wearemaccabi #mtafc #נהריה

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on



בנושא אלירן עטר, ההמתנה היא להחלטתו של המאמן ולאדן איביץ' בנוגע לשילובו של החלוץ בהרכב הפותח או כמחליף. לפי השחקנים, עטר מגלה יכולת גבוהה באימונים. המגן השמאלי אופיר דוידזאדה מגביר את קצב האימונים ומבחינת איביץ' יוכל להיות בסגל להפועל חיפה בראשון, אבל לאור היכולת הטובה של אנריק סבוריט, שגם כבש שער נאה נגד הפועל חדרה, מסתמן שהספרדי ימשיך בהמשך. הבלם איתן טיבי, הפצוע בשריר הירך האחורי, קיים אימון אישי בצידי המגרש ועדיין לא התאמן עם הקבוצה, כשגם כך שחר פיבן נמצא לפניו ברוטציה.



סבוריט. יכולת טובה ושער נאה יספיקו לו כדי להישאר ב-11 (דני מרון)


במכבי תל אביב מצהירים כי הם שואפים ש-11 שחקנים שלהם יהיו בנבחרת ישראל וכבר בעוד פחות משלושה שבועות צפויים לפחות שמונה או תשעה שחקנים ללבוש את המדים הלאומיים לקראת המשחקים נגד גואטמלה וסקוטלנד. שחקנים כמו אלי דסה, שרן ייני ודור פרץ המשחקים בקביעות תחת המאמן אנדי הרצוג וגם במכבי תל אביב אינם זוכים למנוחה ויהיו חשופים לפציעות, כמו בעונה שעברה אצל אלי דסה ואייל גולסה. אגב גולסה, ששב לגלות יכולת גבוהה באימונים ובמשחקים, נמצא במעקב של נבחרת ישראל וצפוי לקבל זימון למשחקים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי