יואב כץ: "מקווה שקלינגר יישאר עד סף העונה, בטוח שנשתפר"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה התראיין לרדיו 103FM, דיבר על מצבה של קבוצתו: "התחלנו לא טוב, צריכים להלחם על מקומות 2-4" והתייחס לעתידו של מאמנו: "לא אשחרר אותו גם אם יבקש, דווקא עכשיו האישיות שלו תעזור"

(גודל טקסט)

זה לא סוד שקיימת אכזבה גדולה בהפועל חיפה מפתיחת העונה הנוכחית. אחרי שבעונה שעברה רצה הקבוצה בצמרת וזכתה בגביע, האדומים מהכרמל מדורגים רק במקום ה-11 עם שש נקודות בלבד במאזנם.

בעלי הקבוצה, יואב כץ, התראיין הערב לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למצב הקבוצה: "אף אחד לא מרוצה מהמצב שלנו. דווקא עכשיו שהתקופה לא טובה, לא צריך לברוח מהספינה הטובעת. הקשיים של הקבוצה לא השתנו, אני בטוח שאנחנו נשתפר".

על השיפורים שהקבוצה צריכה לעשות: "יש מליון ואחד דברים שאפשר להשתפר בהם. לעשות שני אימונים ביום, לשנות את שיטות האימון, לעבוד על נקודות התורפה ולצרף שחקנים חופשיים".

על עתידו של ניר קלינגר: "אני מקווה שהוא יישאר עד סוף העונה. אני לא אשחרר אותו גם אם הוא יבקש לעזוב. אנחנו בקשר מצוין, דווקא במצב הנוכחי, האישיות החזקה שלו יכולה לעזור לנו. אנחנו מדברים כל יום והוא יודע מה אני חושב עליו. לא קבילתי עליו שום הצעה מקבוצה אחרת. באופן כללי, זה מאוד לא אתי מבחנתי לפנות למאמנים או שחקנים תחת חוזה. לא אשחרר אותו גם תמורת פיצוי של מאה אלף דולר".


מטרות הקבוצה להמשך העונה
: "התחלנו לא טוב אבל זו ליגה מאוד צמודה. שום דבר לא בורח. אמנם את המקום הראשון יהיה קשה להשיג, אבל אנחנו יכולים להלחם על מקומות 2-4, השמיים הם הגבול".


ניר קלינגר. לא צפוי לעזוב בקרוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי