שכטר עשוי לרדת לספסל מול הפועל חיפה, עטר יחליפו?

אלירן עטר, איתי שכטר
אלירן עטר, איתי שכטר | דני מרון

החלוץ שמגלה יכולת פושרת לאחרונה עשוי לאבד את מקומו בהרכב לשחקן הכנף, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים, מול האדומים (ראשון, 20:30, ישיר בספורט1). שביעות רצון משוינפלד: "מתאמן בשיא המוטיבציה"

(גודל טקסט)

דריכות רבה במכבי תל אביב לקראת המשחק ביום ראשון באצטדיון סמי עופר נגד הפועל חיפה (20:30, ישיר בספורטHD1), אליו יגיעו הצהובים מפסגת הטבלה בתקווה להמשיך במומנטום החיובי ואולי גם להגדיל את הפער בפסגה. מאמן הקבוצה ולדימיר איביץ' לא אמור לבצע שינויים רבים בהרכב לאור היכולת הטובה ב-0:4 על הפועל חדרה בשבת, אבל ייתכן שמי שיזכה לדקות אחרי שני משחקים בהם ישב על הספסל ואפילו לא זכה להתחמם הוא אלירן עטר, יכול להיות על חשבונו של איתי שכטר שמגלה יכולת פושרת במשחקים האחרונים.

גם ארון שוינפלד עשוי לקבל הזדמנות. החלוץ לאחרונה כמעט ואינו נמצא על כר הדשא ומבלה בין קצה הספסל ליציע. שוינפלד זכה להתעניינות בקיץ מבית"ר ירושלים והפועל חיפה שגילו בו עניין, אבל אי הסכמתו לעזוב השאירה אותו במכבי תל אביב. בינואר הקרוב יבצע איביץ' שינויים בודדים בסגל ונושא שוינפלד יעלה שוב בהתאם לדקות המשחק אותן יקבל והעניין שיגלו בו מועדונים אחרים.

בסביבת המועדון מספרים: "שוינפלד מתאמן בשיא המוטיבציה. הוא אינו משמיע קול כשהוא אינו משותף ותמיד ממתין לקריאת המאמן. איביץ' מעריך את שוינפלד, רק כמות השחקנים הגדולה הנאבקת על ההרכב מונעת ממנו לשחק יותר".


ׁׁׁׂשוינפלד. יזכה ליותר דקות בהמשך? (אריאל שלום)

בקבוצה רואים כי נכון לעכשיו, נושא העומס והעייפות אינם גורמים לצוות המקצועי לבצע רוטציה בהרכב, ומודעים לכך שכבר ב–11 לנובמבר מספר לא מבוטל של שחקנים מהסגל יזומנו למשחקי הנבחרת מול גווטמאלה וסקטולנד.

כפי שפורסם אתמול (שלישי) באתר ספורט 1, אייל גולסה צפוי לקבל זימון לנבחרת ישראל לקראת המשחק מול סקוטלנד בליגת האומות, ב-20 בנובמבר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי