אבוקסיס: "מחמיא שמתעניינים בי, אבל הראש שלי רק בבני יהודה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן הזהובים התייחס לעובדה ששמו עלה כמועדת לאימון בית"ר ירושלים לפני המשחק ביניהן בשבת (20:30, ספורט4): "שמעתי מאברמוב, שפנה אליו גורם שלישי ולא מישהו מבית"ר, וכמו שזה עלה ככה זה ירד"

(גודל טקסט)
בני יהודה, שמדורגת במקום השלישי, תגיע בשבת לטדי ותפגוש את נועלת הטבלה, בית"ר ירושלים (20:30, חי בספורט4) שנמצאת במשבר מקצועי ופיטרה השבוע את מאמנה גיא לוזון.


מאמן הזהובים, יוסי אבוקסיס, התייחס לכך ששמו הוזכר כמועמד להגיע לבית"ר ירושלים ולמכבי חיפה ואמר: "קודם כל זה מחמיא לי מאוד שבמועדונים גדולים מדברים עליי, כך אני לפחות שומע מכם, כי איתי באופן אישי אף אחד לא דיבר. גם שמעתי מברק אברמוב, שפנה אליו גורם שלישי ולא מישהו מבית"ר ירושלים וכמו שזה באוויר אז כלום לא מעסיק אותי, חוץ מהמשחק נגד בית"ר ירושלים".


"הראש שלי רק בבני יהודה ואני לא מתעסק באם ואם ואם. אני מתעסק במציאות והמציאות היא שאני בבני יהודה, אני נהנה כאן והמציאות היא שיש לי כאן שחקנים שבזכותם אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים ואני רוצה לתת להם קרדיט ואני מתרכז רק בהם וכל שאר השאלות לא רלוונטיות. אני מקבל את זה כמחמאה שמדברים עליי במועדונים כאלה, אבל לא יותר מכך".


אבוקסיס אישר כי אף גורם רשמי מטעם בית"ר ירושלים, לא פנה אליו או לבעלים אברמוב והוסיף: "התייחסנו לכך שגורם שלישי פנה אלינו ולא יותר מזה. כעוד ספקולציה של מישהו וזהו. כמו שזה עלה, ככה זה ירד. אנחנו ערב משחק כל כך חשוב ובואו לא נצא מהפוקוס ונדבר על הרגשות והרצונות שלי. זה לא מעניין כרגע. מה שמעניין זה רק בני יהודה והמשחק הקרוב".


אבוקסיס נשאל האם הסיטואציה הנוכחית שאינה פשוטה עבורו, מזכירה לו את ההתלבטות שהיתה לו בסכנין והשיב: "זו סיטואציה לא פשוטה אבל הלוואי וכל החיים אלה יהיו הצרות שלי, שירצו אותי ואהיה מבוקש מאשר הפוך. בסכנין היה עניין אחר וזה נושא המרחק והנסיעות, ובסוף נשארתי שם. אני תמיד מקבל את ההחלטות הנכונות וככה זה יהיה".



ברק אברמוב. גורם שלישי פנה אליו בנוגע לאבוקסיס, לא בית"ר (דני מרון)


לקראת המשחק הלא פשוט מול בית"ר: "נצטרך לדעת לנטרל את כל הכישרון שיש בבית"ר, כי אין ספק שהם יבואו בשיגעון ובטירוף וכל שחקן ינסה להוכיח שמגיע לו לשחק אחרי שעזב מאמן. נתכונן בהתאם ונצטרך לשחק בשכל ובחוכמה, כי אם ניסחף עם הזרם של בית"ר, וניתן להם לשחק כמו שהם יודעים, לא נהיה במצב טוב. מצד שני כבר הוכחנו השנה שאנחנו יכולים לבוא למגרשים קשים ולהיראות טוב וזה מה שאנחנו רוצים לעשות".


על המיקום הגבוה של הקבוצה: "המיקום בשלב הזה של העונה, לטוב ולרע הוא לא משמעותי. אתם שיודעים שבתוך שבועיים הכל משתנה לכאן או לשם והדברים נזילים. כמובן שאני שמח מהמקום בו אנחנו נמצאים, אבל נקודה לפה או לשם ואתה מחליף מקומות במהירות, אם קצת נאבד את הריכוז".


על הרמה בליגה שבה הפער בנקודות כ"כ צמודים: "זה מראה שיש הרבה קבוצות שבאו ונלחמות וקשה להוציא נקודות בליגה הזו. יש הפתעות וקבוצות מפתיעות והליגה קשה. אני תמיד אומר לשחקנים שלי שבשבילנו כל משחק הוא גמר גביע וצריך לבוא מוכנים ומרוכזים ועד עכשיו הקבוצה מגיעה לכל משחק ונותנת את המאה אחוז, גם אם במשחק האחרון מבחינה התקפית, היינו פחות טובים, אבל משחק ההגנה היה טוב. נפרגן גם להפועל ת"א שלא ספגה הרבה משחקים. נגד בית"ר נצטרך להיראות טוב יותר מבחינה התקפית כי הם יבואו עם הרבה כלים התקפיים בבית ונצטרך להיות חכמים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי