לוי גרסיה ואיסמעיל ריאן יחזרו לסגל ק"ש מול בני סכנין

לוי גארסיה עם דן איינבינדר
לוי גארסיה עם דן איינבינדר | ערן לוף

חיים סילבס יעלה במערך של שלושה בלמים ויחסר את אבוחצירה ושפונגין הפצועים. מנגד, המועדון מהמגזר שצבר ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים, רוצה להמשיך במומנטום החיובי (שבת, 18:00, ישיר בספורט4).

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה, תגיע מחר למשחק חוץ בסכנין  (שבת, 18:00, ישיר בספורט4) וכמו בכל שבוע, גם הפעם יאלץ המאמן חיים סילבס להסתדר עם מכת הפציעות שנפלה על הקבוצה. בנוסף לחלוץ שמעון אבוחצירה שמושבת בגלל פציעה במפשעה ושרירי הבטן, גם המגן יובל שפונגין נפצע שוב ויעדר מהמשחק.

מי שאמורים לחזור לסגל הם החלוץ לוי גרסיה, שמחלים מפציעה ועדין לא כשיר ל-90 דקות וכן איסמעיל ריאן שנופה בשבוע שעבר על רקע מקצועי. סילבס צפוי לפתוח במערך של שלושה בלמים, כאשר חוריה מורסיו יפתח לצידם של מרכוס דיניז ועידן נחמיאס, כאשר אורי מגבו או חגי גולדנברג יתופקדו בעמדת המגן השמאלי.

בקישור יש התלבטות בין וובה בראון, סמואל בראון ועומר לקאו, כאשר שניים מתוך השלושה יפתחו יחד עם עדן שמיר. בחלק הקדמי אמורים יואל אבוחצירא ומוחמד שכר, לקבל את חולצת ההרכב, לצידו של ואלון אחמדי האלבני. שוער המשנה גד עמוס ימשיך להיעדר בשל פציעה ודניאל בייניש, שוער הנוער, יהיה שוב השוער השני.

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, חורחה מורסיו, עידן נחמיאס, חגי גולדנברג (אורי מגבו), וובה בראון, סמואל בראון, עדן שמיר, ואלון אחמדי, מוחמד שכר, יואל אבוחצירה (לוי גרסיה)


שמעון אבוחרצירה עדיין לא התאושש מהפציעה בשרירי הבטן (ערן לוף)

ישראל זגורי יחזור להרכב סכנין
לאחר פתיחת עונה לא טובה, ישנו שקט יחסי בבני סכנין בזמן האחרון וזאת לאחר הניצחון על הפועל חיפה והתיקו במשחק החוץ מול מכבי פתח תקווה. למרות זאת במועדון מבינים כי המשחק הביתי הקרוב נגד קריית שמונה יכול להיות משמעותי להמשך העונה וניצחון יקפיץ את סכנין לחלק העליון ואילו הפסד יחזיר את אי השקט שהיה בקבוצה, כפי שהיה במחזורים הראשונים של העונה. "אנחנו קבוצה טובה שלקח לה זמן להתחבר אבל לאחרונה אנחנו נראים טוב ובבית שלנו אנחנו צריכים לנצח כל קבוצה" אמר שחקן בסכנין.

מבחינה מקצועית לא מתכוון בני בן זקן לבצע שינויים מהתיקו מול פתח תקווה כאשר לא צפויים שינויים בחלק האחורי שם עוביידה חטאב ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן השמאלי. בקישור נראה כי ישראל זגורי יחזור להרכב אך טרם החליטו בצוות המקצועי מי מהקשרים יירד לספסל. בהתקפה ישנו אי וודאות לגבי כשירותו של פיראס מוגרבי. האחרון נפצע באימון ביום רביעי והתקשה להשלים אתמול אימון מלא וכשירותי למשחק תתברר רק לאחר האימון המסכם. מוחמד כליבאת בכל מקרה יחזור לסגל הקבוצה וזאת לאחר הרשים באימוני הקבוצה ולא מן הנמנע כי אם מוגרבי לא יהיה כשיר אז כליבאת יחזור ישירות להרכב הראשון.

ישראל זגורי שכמעט עזב את המועדון בקיץ עשוי לחזור להרכב הראשון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי