מרטן: "אתייעץ, אבל אני אקבע את ההרכב. ערן לוי בסגל"

משה חוגג
משה חוגג | עדי אבישי

אחרי פיטוריו של לוזון, מאמנה הזמני של בית"ר ירושלים ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בני יהודה. איינבינדר: "לכולנו יש חלק בתוצאות האלה". ורד בספק למשחק, חוגג וקלינגר ייפגשו בשבוע הבא

(גודל טקסט)
בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ויושב ראש המועדון אלי אוחנה צפויים לזמן בתחילת השבוע הבא לפגישה את ניר קלינגר, שהתפטר אתמול מהפועל חיפה וכרגע הוא המועמד המוביל לתפקיד מאמן הקבוצה. בבית"ר אמרו שאף מאמן לא יוחתם לפני שיקיים פגישת התרשמות מול הבעלים, שאגב מעריך מאוד את קלינגר ויחד עם אוחנה, השניים חושבים שהוא האיש הנכון להצעיד את בית"ר מכאן והלאה להמשך העונה. במידה שקלינגר לא יוחתם מסיבה כזו או אחרת, תישקל גם מועמדותו של רוני לוי.


בתוך כך, עושה הקבוצה שמדורגת כעת אחרונה בטבלה את ההכנות האחרונות לקראת משחק הבית נגד בני יהודה, בשבת באצטדיון טדי (20:30, שידור ישיר בספורטHD4) וערכה בשעות הצהריים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת, בה קרא דובר המועדון אושרי דודאי לקהל להגיע ולהמשיך לתמוך. המאמן הזמני מי שיעמוד על הקווים הוא עוזר המאמן דויד מרטן שהעביר השבוע את האימונים בצוותא עם מאמן הכושר שלומי ודררו.

מבחינה מקצועית הקשר עידן ורד, ששוב סובל מכאבים בשריר הירך האחורי נמצא בספק למשחק ובצוות הרפואי ניסו להכשירו להתמודדות החשובה. ורד יעבור היום ומחר מבחן כשירות ואז יוחלט אם ישחק. גם אופיר קריאף נמצא בספק גדול בשל פציעה בקרסול וגם הוא יעבור מבחן כשירות מחר לפני המשחק ומי שצפוי לפתוח בעמדת המגן הימני הוא דוד קלטינס. כאמור, מי שחוזר לסגל אחרי הפסקה של שבוע הוא הקשר ערן לוי, שכזכור נופה על ידי המאמן שפוטר גיא לוזון מהסגל למשחק הקודם באשדוד. על פי התרגולים האחרונים, נראה שברונו איבה יערוך הופעת בכורה בהרכב בקישור האחורי, כאשר גם חלוץ הרכש הניגרי ארון אולנארה תורגל בהרכב מספר פעמים. אפונסו טיירה ששבר את ידו ולירוי צעירי שסובב את קרסולו, לא יהיו בסגל.

 

"אני מאוד אוהב את גיא ומעריך את גיא, אבל אני קודם כל איש מערכת ושל בית"ר", פתח מרטן את מסיבת העיתונאים. "ביקשו ממני להכין את הקבוצה למשחק הזה בצורה הכי טובה שאפשר, זה מה שעשיתי לאורך השבוע והכי חשוב שהקבוצה תהיה מוכנה למשחק ותיקח נקודות, כי זה משחק חשוב מאוד למועדון".


ההכנה המנטלית: "יש מספיק שחקנים מנוסים בקבוצה שעברו המון דברו ויודעים להתנתק ולהתכונן למשחק בצורה הכי טובה שאפשר. באימונים האחרונים השחקנים הראו מחויבות והם חדורי מטרה להוציא את הקבוצה מהמקום האחרון".


 

מי יקבע את ההרכב: "כמובן שלאורך כל האימונים אלי אוחנה היה לצידי, אני מתייעץ איתו ומדבר איתו המון, אבל הוא הפקיד את הקבוצה בידיי ואני אקבע תת ההרכב. אני אוהב להתייעץ עם כמה שיותר אנשים, אבל ההחלטה בידיי".


אוהדות יקרות, להתפקד! לכבוד חודש העלאת המודעות לסרטן השד, במשחק הקרוב מול בני יהודה אתגר המחצית מוקדש אך ורק לכן. קדימה, תתחילו להתאמן, לכל הפרטים והרשמה לאתגר >>https://t.co/wMV6lPtVXZpic.twitter.com/I93JmLWtg1

— Beitar Jerusalem FC (@fcbeitar) October 25, 2018

מצבו של ארון אולנארה: "הוא כשיר לשחק. לפני שהגיע עשה הכנה עם מאמן אישי. הרגישות בשריר לא הייתה מעומס, הוא הרגיש משהו באימון והעדפנו לא לסכן אותו באשדוד. השבוע הוא התאמן בצורה מלאה. הורדנו עומס איפה שצריך"

 

הבעיה בעמדת המגן הימני: "משחק ההגנה מתחיל מהחלוץ, 11 שחקנים צריכים לעשות הגנה. נכון שעשינו הרבה שינויים בעמדת המגן הימני. עדיין מחפשים את האופציה הכי טובה. נקווה שמי שישחק שם מחר יעשה את העבודה כמו שצריך".


אם ערן לוי יהיה בסגל: "כן".



ערן לוי ביציע. מחר הוא כבר יהיה בסגל (דני מרון)


העובדה שיעמוד על הקווים בטדי אחרי שאימן בליגה הלאומית: "כמובן שזה אופרה אחרת לגמרי. זה בית"ר ירושלים בטדי. האמת שאני לא חושב יותר מדי על הדבר הזה. הייתי עסוק בלהכין את הקבוצה בצורה אופטימלית. זה משהו מאוד חשוב, יותר ממי יעמוד על הקווים. מה שחשוב זה איך שהקבוצה תיראה טוב ותצבור נקודות".



קשר הקבוצה דן איינבינדר התייחס לחילופי המאמנים:
"זה חלק מהכדורגל. יש מספיק שחקנים עם ניסיון שעברו פיטורי מאמנים זה משהו שקורה בגלל תוצאות רעות. לכולנו יש אשמה בתוצאות האלה. כולנו צריכים להסתכל במראה ולחשוב מה עשינו לא מספיק טוב. ממשיכים הלאה. רוצים לצבור יותר נקודות כי אני חושב שאנחנו שווים הרבה יותר".


 

בחירת המאמן הבא: "חושב שיש למועדון שדרה ניהולית מספיק גדולה ורחבה עם מספיק ניסיון שתחליט ותבחר את המאמן הכי טוב מבחינתה. אנחנו השחקנים צריכים להתרכז על הדשא. צריכים לעלות את רמת המחויבות ואת רמת היכולת. לכבוש יותר ולספוג פחות. יודעים שאנחנו צריכים להיות טובים יותר וכך יהיה".



איינבינדר. מתמקד בשיפור היכולת (אודי ציטיאט)

 

הרכב משוער: דודו גורש, דוד קלטינס (אופיר קריאף), מיקי סירושטיין, טל בן חיים, שמואל שיימן, ברונו איבה, דן איינבינדר, עידן ורד, אור אינברום, אנתוני וארן, ארון אולנארה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי