אוהדים קיללו את כץ, שחקנים: "כאבנו את עזיבת קלינגר"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

שחקנים בהפועל חיפה חלקו על דברי שהבעלים שאמר שלא הזילו דמעה עקב עזיבת המאמן, באימון המסכם עשרות התפרעו ומשטרה הוזמנה למתחם. בן מרגי צפוי להחזיר את ורמוט ואלבז ל-11 מול מכבי ת"א (ראשון, 20:30 בספורט1)

(גודל טקסט)

אלו ימים לא קלים בכלל עבור כל מי שקשור להפועל חיפה. אחרי ההתפטרות הדרמטית של ניר קלינגר ביום חמישי האחרון, במועדון טרם מינו מאמן חדש במקומו. למרות שהבעלים יואב כץ שטען כי קלינגר פגע בקבוצה והוא כבר נחלת העבר שלה, בחיפה ממשיכים לעסוק בסוגיה כשגורמים בקבוצה שלחו מכתב לבקרה התקציבית לפיו קלינגר אינו יכול להתמנות למאמן קבוצה אחרת בחודש הקרוב. בסביבתו של קלינגר בדקו את המכתב של חיפה וטענו כי מדובר בטענות סרק.

גם בקרב השחקנים הופתעו מהדברים של בעלי הקבוצה יואב כץ שאמר כי הם לא הזילו דמעה על עזיבתו של המאמן שעבד עם רובם בשנתיים האחרונות, הגיע איתם להשגים ושיפר את חלקם משמעותית. חלק מהשחקנים התייחסו ואמרו: "דבריו של כץ לא נכונים. ניר היה חלק חשוב בהצלחה ביחד איתנו וכואב לנו על הליכתו אבל באופן טבעי אנחנו מקצועניים וממשיכים קדימה".

מבחינה מקצועית, ניסה עוזר המאמן מאיר בן מרגי להחזיר את השחקנים לתלם כחלק מההכנות למשחק מול מכבי תל אביב. לאימון המסכם הגיעו מספר אוהדים שקיללו את הבעלים יואב כץ. ניידת משטרה הגיעה למקום והאוהדים עזבו את המקום. מבחינה מקצועית מתכוון בן מרגי לעלות עם אלי אלבז כחלןץ חוד לצדם של נס זמיר וגילי ורמוט שיחזור להרכב.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, גל אראל, רסמוס סיוסטדט, ראדו גינסארי, נס זמיר, גילי ורמוט, אלי אלבז.


 ורמוט. צפוי לפתוח ב-11 (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי