אבו יונס לשחקנים: "בבית שלנו אנחנו צריכים לנצח כל יריבה"

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | ערן לוף

ו"ר הקבוצה מהמגזר במסר לשחקניו לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה הערב (שבת, 18:00, ישיר בספורט1). גם בן זקן אופטימי: "אם נמשיך בדרך שלנו, ננצח". אם מוגרבי לא יעבור את מבחן הכשירות, זגורי יחליפו

(גודל טקסט)

 לאחר הניצחון על הפועל חיפה, ותיקו מול מכבי פתח תקווה, בבני סכנין מקווים להשיג הערב (שבת, 18:00, ישיר בספורט1) ניצחון ביתי ראשון העונה מול עירוני קריית שמונה. בסכנין הביעו שביעות רצון בתיקו מול מכבי פתח תקווה, אז הקבוצה הגיעה ללא מעט מצבים אך התקשתה לכבוש. יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, הגיע אתמול כהרגלו לאימון המסכם ואמר לשחקנים: "אני רוצה לראות עוד קצת שיפור כי בבית שלנו אנחנו צריכים לנצח כל יריבה".

גם המאמן בני בן זקן היה אופטימי: "עשינו משחק טוב מול פתח תקווה אך לצערי לא כבשנו. בעבר, היינו גם מפסידים משחקים כאלה אבל כאן יצאנו עם נקודה. אנחנו צריכים לשפר את היכולת שלנו בהתקפה אבל יש לנו שחקנים מצוינים שיודעים את העבודה. קריית שמונה יריבה לא פשוטה כמו כל הקבוצות בליגה אבל אנחנו ממשיכים בדרך שלנו ואם ננצל את המצבים שלנו אז ננצח. נכון שמבחינת צבירת הנקודות רצינו להיות במקום גבוה יותר".

מבחינה מקצועית, בן זקן לא צפוי לבצע שינויים רבים וימתין למבחן כשירות של פיראס מוגרבי כדי לדעת אם הוא כשיר, אחרי שנפצע באחד האימונים השבוע ואתמול ערך אימון קל. אם מוגרבי לא יהיה כשיר אז ישראל זגורי יחזור להרכב.


זגורי. עשוי לפתוח (עדי אבישי)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פאנישי, סארי פלאח, עוביידה חטאב, אייהב גנאיים, קלאודימיר פריירה, מהראן ראדי, פיראס מוגרבי (ישראל זגורי), שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי