פרד רוטן עלול לסיים את תפקידו אחרי המשחק מול הפועל תל אביב

פרד רוטן
פרד רוטן | דני מרון

מכבי חיפה תתארח במושבה (שני ב-21:00) בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון צפויה להוביל לזעזוע בעמדת המאמן. שחקן: "השיחה עם שחר חיזקה אותנו". סלליך, זנטי וסומא בתמונת ההרכב, ריינן, מנחם, אלברמן וגרשון ייעדרו

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת קרב התחתית מול הפועל תל אביב (שני ב-21:00) בידיעה שאיבוד נקודות נוסף עלול להוביל לסיום דרכו של פרד רוטן. לאחר ההפסד הכואב למכבי נתניה בסמי עופר, חלק מאנשי הקבוצה ואוהדיה ציפו לראות זעזוע בצוות המקצועי, אבל הבעלים יעקב שחר בחר לתת למאמן הזדמנות נוספת.

במועדון הירוק לא חוסכים בביקורת כלפי השחקנים, אך הבעלים הפתיע כשהגיע אתמול לאימון וערך שיחת עידוד במהלכה ניסה להחדיר מוטיבציה בשחקנים לקראת המפגש באצטדיון המושבה. "השיחה עם יעקב שחר חיזקה אותנו ואנחנו צריכים לשחק גם בשבילו ביום שני. הוא רוצה לראות שיפור ביכולת שלנו ובצדק", אמר שחקן בקבוצה.

מבחנה מקצועית, רוטן לא תרגל את ההרכב והוא צפוי לעשות זאת רק באימון המסכם שיתקיים מחר. עאיד חבשי ורז מאיר אמורים לתפוס את מקומם של אטיין ריינן וסאן מנחם שהורחקו מול מכבי נתניה. מי שעלולים לרדת לספסל הם ניקיטה רוקאביצה ומיכיל קראמר כשסינטיהו סלליך, עמית זנטי וסיידובה סומא נמצאים בתמונה ההרכב הראשון. רמי גרשון וגל אלברמן ייעדרו מהסגל בשל פציעות.


ניצחון בודד בשבעה מחזורים. פרד רוטן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי