צפו: רעננה ניצחה את פ"ת בדקה ה-90, ק"ש רמסה את סכנין

יואב תומר
יואב תומר | עדי אבישי

יואב תומר קבע 0:1 למנחם קורצקי על חשבון אלישע לוי והאדומים זינקו מהמקום הלפני אחרון עד למרכז הטבלה, פסר הורחק בדקה ה-50. בדוחא, אחמדי, סמואל בראון ואבוחצירה הביסו את קבוצתו של בן זקן שמעמדו התערער

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגת העל נפתח בשעה מוקדמת עם שני מפגשים ומהם יצאו שתי בשורות: הפועל קריית שמונה ניצחה לראשונה העונה מחוץ לביתה והכניעה 0:3 את בני סכנין, בעוד לעיני 450 צופים בלבד באצטדיון רמת גן הפועל רעננה הכניעה את מכבי פתח תקווה בדקה ה-93 משער של יואב תומר הצעיר, עצרה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ומנגד סיבכה את אלישע לוי ומכבי פתח תקווה שרושמים כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון.

הפועל רעננה – מכבי פתח תקווה 0:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
כאמור 450 צופים בלבד הטריחו את עצמם לאצטדיון הלאומי לשעבר ברמת גן, וספק אם צפו ב-90 דקות שעשו להם טעם של עוד – אבל בתוספת הזמן הגיעה נקודת המפנה. יואב תומר הצעיר גלגל משני מטרים בדקה ה-93 את שער הניצחון אחרי רוחב של שניר שוקר וכעת מנחם קורצקי ושחקניו עם ניצחון שמקפיץ אותם מהמקום הלפני אחרון עד למרכז הטבלה, ניצחון שני שלהם העונה ובמאזנם תשע נקודות.

במחצית הראשונה היו אלה קיים גאנם ועידו לוי שהחמיצו מקרוב, הראשון נעצר אצל גיגי והשני נגח מעל השער, ולפני המחצית הגיעה ההזדמנות הגדולה אותה פספס אריאל תיירי נגואקם שנעצר על ידי המשקוף. מנגד, תאי בריבו בדקה ה-30 יכול היה להרעיד את הרשת, אבל נגיחה שלו מכשלושה מטרים נהדפה על ידי אסף צור.


יואב תומר ושוקר. האחראים לשער הניצחון הדרמטי (עדי אבישי)

חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה ספג נאור פסר כרטיס צהוב שני ואדום לאחר שתיקל בחריפות את גאנם, אבל דווקא מרגע זה ואילך קצב המשחק ירד בצורה ניכרת ועד הסיום כמעט שלא נרשמו אירועים ליד השערים, אולי מלבד שער של נגואקם שנפסל בצדק לאחר עבירה שביצע וכאמור שער הניצחון בתוך תוספת הזמן. רעננה קפצה למרכז הטבלה עם הניצחון, לעומתה מכבי פתח תקווה סופרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון, הפסד שני ברצף זה, נותרה עם עשר נקודות.


אסף צור חוגג בתוספת הזמן (עדי אבישי)

בני סכנין – הפועל קריית שמונה 3:0
ניצחון חוץ ראשון העונה לחיים סילבס ולקבוצתו וגם ניצחון ראשון אחרי שני מחזורים בהם סיימה בהפסד ובתיקו, אבל הסיפור הוא לחלוטין מעמדו של בני בן זקן, מאמן המארחת בני סכנין שנותר עם ניצחון אחד בלבד מפתיחת העונה, משחק שני ברצף ללא ניצחון ובמאזן קבוצתו רק שבע נקודות מפתיחת העונה – ולאור קללות הקהל והדרישה לפטרו, לא מן הנמנע כי השבוע זה יקרה לאחר ההפסד הצורם.

ואלון אחמדי סיבך את בן זקן כשכבש בדקה ה-30, והרכש המקדוני שהגיע באיחור הולך ומתברר כבינגו והוא הוכיח זאת גם כשבישל בכדור מדוד לסמואל בראון בדקה ה-63. יואל אבוחצירה כבש בדקה ה-84 וכעבור שתי דקות יכול היה לחגוג צמד, אבל קריית שמונה מסתפקת ב-0:3 נהדר שמעלה את מאזנה ל-12 נקודות – אם לפני כחודש וחצי עוד היו לחשושים על פיטורי סילבס, כעת הוא יסיים את המחזור לכל הפחות במקום החמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי