בני בן זקן: "זה המשחק הראשון העונה שבו הגיע לנו להפסיד"

בני בן זקן
בני בן זקן | עדי אבישי

מאמן סכנין דיבר על ההפסד 3:0 לקריית שמונה שהשאיר את קבוצתו בתחתית: "הפסד שהיה מתקבל אם היינו משיגים נקודות כשהגיע לנו". מהראן ראדי: "רק שמות לא נותנים נקודות". חיים סילבס: "השער הראשון נתן לנו שקט"

(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה לאכזב, ומתחילת העונה השיגה רק שבע נקודות וניצחון אחד בשמונה מחזורים. הנתון הזה נשמר אחרי הערב (שבת) בו הפסידה בבית 3:0 לעירוני קריית שמונה. בסיום המשחק כמעט והתפתחה תגרה בין האוהדים לבין יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס, שהיה על סף התפרצות ליציע כלפי אוהד שקילל אותו. רוב קריאות האוהדים כוונו כלפי המאמן בני בן זקן, אותו הם מאשימים ביכולת מתחילת העונה.

בן זקן התייחס להפסד: "ברור שלא ציפינו למפלה כזאת. באימונים וגם בתחילת המשחק הרגשנו טוב, אבל השער הראשון פשוט שבר אותנו ולא הצלחנו לקום מהרגע הזה. הפסד כואב, וחבל".

האם הוא צריך להסיק מסקנות וללכת הביתה: "מסקנות אנחנו עושים אחרי כל משחק. זה המשחק הראשון שהגיע לנו להפסיד שלא היינו טובים בו, אנחנו משחקים כדורגל טוב בהרבה מאוד משחקים. זה הפסד שהיה מתקבל אם היינו משיגים נקודות שהגיעו לנו במשחקים קודמים".

אוהדי בני סכנין. התעמתו עם אבו יונס (עדי אבישי)
אוהדי בני סכנין. התעמתו עם אבו יונס (עדי אבישי)

קריאות האוהדים כלפיו: "אחרי משחק לא מסתכלים ולא שומעים, רק מרגישים וכרגע ההרגשה לא טובה. כולנו היינו מופתעים מהצורה שבה המשחק התפתח. זו עונה ארוכה וזה חלק מהרגעים שעוברים".

המרחק המפחיד מהקו האדום: "במחזור השביעי או השמיני לא מדברים על דברים שיכולים להשתנות. אם היינו מנצחים היינו במקום השלישי, אז הדיבורים היו על אירופה? יש דרך וצריך להיות אופטימי. אם מסתכלים אחורה היו הרבה משחקים שצריך להתעודד מהם. חבל שדברים כאלה קורים בתזמון כזה, רצינו להשיג ניצחון ראשון בבית, אבל ממשיכים הלאה".

מי שאמור להוביל את סכנין העונה הוא מהראן ראדי, שנשמע מאוכזב בסיום: "תחושות לא נעימות, במיוחד אחרי שהשגנו ניצחון גודל על הפועל חיפה וגם נראינו טוב נגד מכבי פתח תקווה", אמר ראדי, "כולנו הגענו עם אנרגיות טובות, אבל קיבלנו גול ממצב נייח ולא הצלחנו לחזור משם. באיזשהו שלב נשברנו מנטלית ועל זה אנחנו צריכים לעבוד. יש פה שחקנים טובים שעובדים קשה ורוצים לנצח, אני מאמין שבהמשך נראה את היכולת האמיתית שלנו, כישרון יש אבל במחויבות לא הבאנו את ה-100% שלנו. זה לא מובן מאליו. כל שחקן פה יעשה חשבון נפש עם עצמו, ובמיוחד השחקנים הוותיקים שזה כולל אותי".

מהראן ראדי.
מהראן ראדי. "נשברנו מנטלית" (דני מרון)

העתיד של בני סכנין והמאמן: "בני, כמו כל השחקנים, רוצה להצליח ורוצה לתת. לפעמים זה הולך ולפעמים פחות, אנחנו חיים את העסק הזה כבר שנים. הגדולה של שחקנים היא לבוא ולהרים את עצמם וגם כשנותנים 100% לתת יותר כדי להשיג את הנקודות. הסגל הזה טוב אבל צריך גם מקצועית להביא דברים לקבוצה, כי רק שמות לא מביאים ניקוד".

בצד המנצח, מאמן קריית שמונה חיים סילבס היה מרוצה: "התפתח משחק שידענו בו לקראת מה אנחנו הולכים. הגול המדהים שהבקענו גרם להם ללחץ גדול יותר ואותנו הכניס לשקט. לא היו לנו מספיק מצבים במחצית השנייה, אבל ידענו לנצל את אלה שכן הגענו אליהם".

"לכל משחק יש את הסיפור שלו", הוסיף סילבס, "הגענו מצוין למשחק הזה. היו לנו משחקים יותר טובים ופחות טובים העונה, זה אחד הטובים שלנו. היינו יכולים לעשות תוצאה גדולה יותר. אני שמח, לא חושב שצריך לקחת את הדברים השליליים ולנבור בהם".

חיים סילבס.
חיים סילבס. "אחד המשחקים היותר טובים שלנו העונה" (עדי אבישי)

האם הוא מצפה לעשות עונה יותר טובה מהעונה שעברה: "המטרה שלנו לעשות עונה יותר טובה מהעונה שעברה. המילים האלה תמיד יהיו נכונות ורלוונטיות. זו ריצה ארוכה, ואחרי עוד משחק טוב אנחנו שמחים, אבל לא מאבדים את הראש כמו שאחרי הפסד לא מאבדים את הראש. אני מקווה שגם איזי שמח ממה שהוא ראה. נתכונן לפתח תקווה ונעבור משחק משחק ושבוע שבוע".

גיבור הניצחון ואלון אחמדי, שכבש שער ענק ובישל את השניים הנותרים, אמר: "משחק שבו אני מבקיע ומבשל פעמיים זה משחק מצוין, כל שחקן מרגיש ככה. יש לנו קבוצה טובה ואני שמח. זו עונה ארוכה ואנחנו רק בהתחלה, היום הראינו דרך והוכחנו שאנחנו יכולים לשחק טוב וזה משמח אותנו אבל רק אם נעבוד קשה נמשיך בדרך הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי