טאהא וביטון התעמתו, ברק בכר: "לא נראינו כמו קבוצה"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן ב"ש הכחיש שהשניים התעמתו ואמר לאחר ה-1:0 לנתניה: "חשבתי שאנחנו מתייצבים, אבל קיבלנו סטירה. לא חושבים על הפער מהפסגה". הבלם: "זו אי הבנה". מלמד: "שער מתוק". בשורות האלופה מאוכזבים מהאסלביינק

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע עם שני ניצחונות בלבד, מי היה מאמין? גם בסיום המחזור השמיני ברק בכר ושחקניו מסיימים 90 דקות באכזבה גדולה ושוב ללא שער זכות, הפעם בעקבות 1:0 למכבי נתניה כשמי שכבש את שער הניצחון הוא גיא מלמד, מי שלא היה בתוכניות של האלופה ונמכר לקבוצה מהשרון.


מלמד עלה מעל כולם בדקה ה-61 ונגח בעוצמה אחרי הגבהה של הויבך כדי לסבך עד מאוד את האלופה שנותרה עם 10 נקודות ועלולה למצוא את עצמה בפיגור דו ספרתי מהפסגה אם מכבי תל אביב תנצח מחר את הפועל חיפה (ראשון, 20:30 בשידור ישיר בספורטHD1).


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חברים שלום, כולם ראו את התקרית ביני ובין בן, רק רציתי לומר שהכל יצא מפרופורציה. בסופו של דבר זו היתה אי הבנה שנבעה מאמוציות של אחרי משחק. לי ולבן יש הבנה מצוינת בתוך המגרש וגם מחוץ למגרש, לקחנו ביחד הרבה תארים ובעזרת השם זה עוד יקרה גם בעתיד הפנים כבר לשבוע הבא #ביחד #יאללההפועל⚪

A post shared by Loai Taha 20 (@loaitaha20) on



הדחיפות בין לואי טאהא לבן ביטון מבטאות את התסכול הבאר שבעי בעקבות ההפסד המפתיע בנתניה. גרסתו של לואי לתקרית הופיעה בחשבון האינסטגרם שלו, ובקבוצה טענו שהעימות נבע מאי הבנה. "לואי שלא שיחק ניגש בסיום לבן ביטון כדי ללחוץ את ידו, והאחרון שלא הבחין בו התעלם. לואי נפגע מכך שביטון לא לחץ את ידו, העיר לו על כך, ובין השניים התפתח דין ודברים שניתן לפרשו כאמוציות שלאחר משחק. עובדה שהאירוע הסתיים על כר הדשא ולא נגרר לחדר ההלבשה", אמר גורם בקבוצה.


ואף על פי כן, המאמן ברק בכר אמר בהמשך כי הדברים ייבדקו, כך שייתכן שיהיו התפתחויות בנושא. טאהא איבד את מקומו לשיר צדק, דווקא לאחר שהציג יכולת טובה במחזור שעבר, בניצחון 0:2 מול רעננה. למרות ההפסד, היה מי שציין את הבלם חתאם אלחמיד שהציג יכולת טובה, לנגד עיניו של מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג שצפה בהתמודדות. בסביבת המועדון הביעו אכזבה מנייג'ל האסלביינק, שתקוע על אפס שערים בשישה משחקים, מאז הגעתו מקריית שמונה. מנגד, החלוץ גיא מלמד שלא ממש נספר בטרנר הוכיח שהוויתור עליו היה שגוי.


את מפלס הלחץ בבירת הנגב ניתן היה כאמור לראות מיד אחרי שריקת הסיום כאשר לוטי טאהא ובן ביטון התעמתו על כר הדשא ונראה שרק חבריהם מנעו עימות אלים. בסיום טען המאמן ברק בכר: "לא יודע על מה מדברים, אני לא ראיתי עימות". שחקן בבאר שבע אמר לספורט1 על האירוע: "סתם כלום. דחיפות על שטויות. לא צריך לנפח כל דבר".



ביטון ובכר. המאמן לא ראה עימות עם טאהא (אודי ציטיאט)


על ההפסד אמר המאמן: "אפשר להפסיד, אבל להיראות כמו שנראינו בחצי השני זה משהו שלא קרה הרבה זמן. היינו במומנטום טוב וגם כשלא ניצחנו נראינו כמו קבוצה, והיום לא. זה מדאיג אותי ואצטרך לתקן זאת".


אם יש לשחקנים משקולות על הרגליים:
"אחרי הגול עשינו דברים שלא תרגלנו וכל אחד עשה מה שהוא רואה לנכון, זה מה שהכי כואב לי. יש עוד הרבה עבודה".


הפער מהצמרת:
"אחרי הפסד לא צריך לחשוב על הפער, אלא על איך לייצר יציבות. חשבתי כבר שאנחנו מתחילים להתייצב והיום קיבלנו סטירה".



"לא צריך לחשוב על הפער מהפסגה" (אודי ציטיאט)


מן העבר השני, אחד משני המאמנים המנצחים שי ברדה אמר: "זה ניצחון אדיר כי שיחקנו מול קבוצה אלופה, מעולה בשלוש השנים האחרונות. ניסינו ללמוד איך הם משחקים והאמת היא שמה שניצח לנו את המשחק זו משמעת טקטית פנטסטית מצד השחקנים. אנחנו מאוד שמחים וכבר חושבים על רעננה".


שלושה חילופים במחצית הראשונה:
"אנחנו עוד לא יודעים את מצבם של הפצועים, הם ייבדקו ואנחנו בתור צוות נצטרך לבדוק את עצמנו איך שלושה שחקנים נפצעו באותו מקום. נסיק את המסקנות, בתור צוות עלינו לתת את הדעת על כך. אני רוצה לנצח בלי שום קשר לחילופים ומגיעה תודה ענקית לשחקנים שמביאים מעצמם את האנרגיות. הגענו היום להמון מצבים, בניגוד למשחק בחיפה בו ניצחנו".


אם הוא מסופק מ-0:1 קטן: "הבקענו המון ואלו דברים שעלינו לעבוד עליהם כי לא נגיע בכל משחק לכזו כמות של מצבים. עוד נושא לעבוד עליו השבוע".


שינוי המערך והסגנון החדש: "החלוצים לחצו את הבלמים אחרי איבודי כדור. צריך לדעת לשלב. בשנה שעברה היה סגל אחר. מקווה מאוד שנראה את נתניה עובדת, יוצאת להתקפות מעבר ובשבוע הבא גם תתגבר על השחקנים הפצועים כדי לאגור נקודות במשחק הבא".



גיא מלמד מקדים את סאבו. ניצח את הקבוצה שהעדיפה למכור (אודי ציטיאט)


גם גיא מלמד אמר דברים דומים על הניצחון מול האקסית: "זה ניצחון של אופי, ועוד היה לנו חוסר מזל כי עשינו שלושה חילופים במחצית אחת וזה משהו שאני לא חוויתי. לכבוש מול האקסית? זה תמיד כיף לכבוש, גם מול יריבות מליגה א' בגביע. זה שער מתוק ואני שמח שהבאתי נקודות לקבוצה שלי והבקעתי לראשונה בבית. השתלבתי בצורה חלקה, נדירה. האנשים פה עטפו אותי בהרגשה שאני שחקן בית ומגיע להם כל הכבוד. זה שונה מהסיטואציה בב"ש, כי הגעתי במעמד של שחקן חשוב עם ציפיות וזה לחץ שאני אוהב ושכל החיים תהיה לי פריבילגיה כזו".


המטרות להמשך העונה:
"אני רוצה להבקיע בכל משחק וחושב שזה מאוד קשה, אבל בכל משחק אגיע להזדמנויות שלי ורוצה להבקיע כמה שיותר, אין גבול".


עוד בנתניה, בקבוצה עודכנו כי השופט הרביעי אוראל גרינפלד ציין בדו"ח המשחק כי גולן אלקסלסי התלהם לאחר הקרן שניתנה להפועל באר שבע בדקה ה-90 והוא עשוי לעמוד לדין. בקבוצה חוששים כי שלושת הפצועים ורגוץ', בצ'יראי ואברהם סובלים מקרעים במיתרי הברך..

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי