גורם בסכנין: "לא נעבור לסדר היום אחרי השפלה ביתית"

בני בן זקן
בני בן זקן | עדי אבישי

בהנהלת בני סכנין ייכנסו לישיבת חירום ולא מן הנמנע כי בני בן זקן ישלם את המחיר. יחזקאל, תורג'מן ומימר הוזכרו כמועמדים. גאדיר: "כל שחקן צריך לעשות בדק בית עם עצמו"

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בבני סכנין לאחר התבוסה הביתית להפועל קריית שמונה שלא מן הנמנע שתביא לזעזוע בעמדת המאמן. במועדון זועמים לא רק על התבוסה, אלא גם על היכולת החלשה של הקבוצה שמצטרף לעובדה שמעמדו של בני בן זקן היה מעורער כבר מתחילת העונה.

במהלך היומיים הקרובים ייפגשו ראשי בני סכנין בכדי לקבל החלטה בנושא, כאשר נראה כי גם העובדה שהקהל הביתי זעם על היכולת של הקבוצה במשחקים האחרונים תביא לסיום תפקידו של המאמן. "לא נעבור לסדר היום אחרי השפלה ביתית. נצטרך לקבל החלטות משמעותיות לטובת הקבוצה", אמר גורם במועדון. בסכנין כברו עלו שמם של ניסן יחזקאל, שרון מימר ועמיר תורג'מן.

גם בקרב השחקנים הבינו את גודל הכישלון ואחד מהם שעוד זכה למחמאות היה החלוץ מוחמד גאדיר שאמר: "מאכזב מאוד ולא ציפינו להגיע למצב הזה. זה לא היה משחק גדול של שתי הקבוצות, אבל צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה. אני לא יודע להסביר מה קרה לנו. רצינו לנצח ולא הלך לנו כלום במשחק הזה. אני לא רוצה להתייחס למאמן או ההנהלה, אבל יש לנו בעיה ואנחנו צריכים לפתור אותה. זה לא רק המאמן אלא גם השחקנים צריכים לעשות בדק בית עם עצמם. אני לא חושב שנשברנו אחרי השער הראשון, אבל הלכנו קדימה וספגנו שערים". לגבי כושרו האישי אמר החלוץ: "הייתי כמעט שנה מחוץ לכדורגל ולא עשיתי מחנה אימונים עם הקבוצה, אבל אני חוזר לאט לאט וייקח לי עוד זמן לחזור לכושר מלא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי