כפי שפורסם לראשונה בספורט1: שועה האריך את חוזהו

שועה
שועה | דני מרון

בני יהודה מחצה 1:5 את בית"ר ירושלים בטדי ובקבוצה התמוגגו: "אבוקסיס הכין אותנו בצורה מושלמת, ידענו בדיוק מה הולך להיות". מאוויס צ'יבוטה פרגן לחלוץ שחתם עד 2022: "יש לו הכל כדי להגיע לרמות הגבוהות"

(גודל טקסט)

בני יהודה רשמה אמש (שבת) את אחד הניצחונות הגדולים שלה בשנים האחרונות, כשמחצה 1:5 את בית"ר ירושלים בטדי. בסיום המשחק חגגו הכתומים במשך דקות ארוכות עם 700 האוהדים שעשו את הדרך לירושלים וסירבו לרדת מכר הדשא.  "זה היה אחד המשחקים הקלים שלנו העונה", אמר שחקן בקבוצה. "יוסי הכין אותנו בצורה פשוט מושלמת למשחק הזה וידענו בדיוק מה הולך להיות. כל מה שדיברנו עליו ביומיים האחרונים, פשוט קרה על הדשא. מי שזילזל בנו בתחילת העונה, מקבל עכשיו את התשובה. יש כאן שחקנים צעירים ורעבים ואנחנו כבר חושבים על המשחק הבא נגד חדרה", הוסיף השחקן.

בבוקר שאחרי המשחק גם הודיעה בני יהודה על הארכת חוזהו של החלוץ ירדן שועה עד קיץ 2022, כפי שפורסם לראשונה בספורט1 כבר בסוף השבוע"מדובר במהלך טבעי מבחינתי", אמר החלוץ לאתר הרשמי, "אני אוהב את המקום הזה ואת האנשים בבני יהודה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות להנהלה ולצוות המקצועי על האמון והביטחון שהם מעניקים לי, התפקיד שלי הוא להחזיר להם על המגרש.

השחקנים של יוסי אבוקסיס השתלטו על המשחק כבר מרגעי הפתיחה וכל השחקנים נראו מצוין, החל מקרלוס קוויאר ואיציק עזוז בהגנה, עבור דרך איסמעילה סורו ויובל אשכנזי ששלטו במרכז ובעיקר השלישייה הקדמית הקטלנית, עם מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה שלהטו עם צמד כל אחד ודולב חזיזה שהיה מצוין וקינח בשער מדהים לחיבורים בדקת הסיום.

המאמן אבוקסיס, שהולך ומסתמן כאחד המאמנים המובילים בישראל, קיבל שבחים רבים מראשי המועדון, שפיזרו חיוכים לכל עבר בסיום המשחק. אבוקסיס שעמד במרכז העניינים בשבוע שעבר, לאחר שהוזכר כמועמד להגיע בית"ר ירושלים, הצליח להתנתק מרעשי הרקע והכין את קבוצתו בצורה נפלאה למשחק. שמו של אבוקסיס נמצא כעת גם ברשימת המועמדים של מכבי חיפה, במקרה ופרד רוטן יסיים את תפקידו ומעניין כיצד ינהג הבעלים ברק אברמוב אם תגיע פנייה רשמית מכיוון הירוקים בנוגע למאמן.


אבוקסיס על הספסל בטדי. פירק את הקבוצה אליה היה מועמד (דני מרון)

"באנו מרוכזים ועשינו משחק טוב, מה שלא עשינו בשבוע שעבר נגד הפועל ת"א", אמר החלוץ מאוויס צ'יבוטה בסיום. "אני מרגיש טוב מאוד בבני יהודה, יש פה צוות והנהלה שנותנים הכל, הקהל תומך בנו ותמיד הרגשתי פה טוב באופן אישי, לכן גם לא חשבתי פעמיים אם לחזור לכאן העונה".

על מיקום הקבוצה: "לשמור על המקום השלישי, זה לחלום קצת רחוק מדי. נצטרך לבוא לכל משחק בכל שבוע, כמו שצריך. עכשיו ניצחנו כאן, אבל אנחנו יכולים לחגוג יום או יומיים ולחזור לעבוד. הכוח שלנו זה העבודה, וצריכים לבוא מרוכזים למשחק הבא. אם נתבלבל ונחשוב שאנחנו כאלה וכאלה, זה לא יהיה טוב וזה לא הדרך של בני יהודה"

על שיתוף הפעולה עם ירדן שועה: "אנחנו עובדים קשה ומגיע קרדיט לצוות והשחקנים האחרים, שנותנים לנו להרגיש טוב במגרש. אני שמח שאנחנו אלה שמבקיעים, אבל הקרדיט מגיע לקבוצה. בינתיים אנחנו נהנים מירדן, הוא פה ומה שיהיה זה לא החלטה שלי. יש לו הכל כדי להגיע לרמות הגבוהות. הוא צריך להמשיך לעבוד קשה והעתיד לפניו".


צ'יבוטה ושועה חוגגים. מפרגנים אחד לשני (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי