לפני הפועל: אוהדי חיפה הפגינו מול המשרדים של יענקל'ה שחר

אוהדי מכבי חיפה מפגינים
אוהדי מכבי חיפה מפגינים | אלבום פרטי

בעלי הירוקים בחר להעניק הזדמנות אחרונה למאמנו לאור בקשת המנהל הטכני מוחמד אלאך, אבל הפסד נוסף יגרור זעזוע ונראה כי כל הצוות ההולנדי ישלם את המחיר ורוני לוי נחשב למועמד המוביל. זנטי תורגל ע"ח רוקאביצה

(גודל טקסט)
עשרות אוהדי מכבי חיפה הגיעו הערב (ראשון) להפגנה מול משרדיו של יענקליה שחר. האוהדים הירוקים הביעו את זעמם בעיקר נגד הצוות ההולנדי שלטענת האוהדים הביאו את הקבוצה לרגע שפל של המועדון. האוהדים קראו גם למאמן פרד רוטן ולמנהל הטכני מו אלאך להיפרד מיידית מהמועדון. "אנחנו רוצים שינוי ויודעים שאפשר להוציא יותר מהקבוצה שלנו. לא נסבול בינוניות" אמרו חלק מהאוהדים.


הקבוצה תערוך היום את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. במועדון לא פוסלים את האפשרות שיהיה זה משחקו האחרון של פרד רוטן, אם הקבוצה תפסיד פעם נוספת. בנוסף במועדון מדברים על כך כי העובדה שהמנהל הטכני מו אלאך התעקש על השארת רוטן בתפקיד במהלך השבוע בשיחות מול הנשיא יעקב שחר תביא לכך שהאחרון יגרור זעזוע עמוק במידה של הפסד וכל הצוות ההולנדי ישלם את המחיר.


"יענקל'ה תמיד לוקח החלטות לאחר מחשבה עמוקה והוא כבר מוכן לכל התרחישים לאחר המשחק", אמר הבוקר גורם במועדון. במכבי חיפה גם מבינים כי העובדה שניר קלינגר ימונה ככל הנראה למאמן בית"ר ירושלים משאירה את רוני לוי כמאמן פנוי – כך שאם אכן תצטרך הקבוצה זעזוע, אז האחרון יהווה מועמד מוביל לחזור למועדון.





הפגנת אוהדי מכבי חיפה.
הפגנת אוהדי מכבי חיפה. "יודעים שאפשר להוציא יותר מהקבוצה שלנו" (אלבום פרטי)


מבחינה מקצועית נראה כי רוטן מתכנן לבצע מספר שינויים כאשר פרט לרז מאיר ואעיד חבשי שיפתחו במקומם של המורחקים סאן מנחם ואטיין ריינן, יתבצע לפחות שינוי נוסף כאשר עמית זנטי תורגל לסירוגין על חשבון רוקאביצה בהרכב.


הקשר נטע לביא התראיין לקראת המשחק ואמר לאתר הרשמי: "לא ציפינו להיות במיקום בו אנו נמצאים כעת. במועדון גדול כמו מכבי יש תמיד לחץ וברור שהלחץ כעת הוא גדול יותר, אבל אנחנו צריכים לדעת להתמודד איתו. אני מקווה שכבר מחר נשפר את המאזן שלנו ונטעם שוב את טעם הניצחון. אנו משחקים נגד קבוצה טובה מאוד, בבית שלה שזקוקה לניצחון לא פחות מאתנו". 


זנטי. אחרי ששב לסגל, עכשיו הוא בתמונת ההרכב (ערן לוף)


עוד אמר לביא לאתר הרשמי: "יש לנו סגל עמוק ואנו לא מתייחסים לחסרון של שחקן כזה או אחר. מאז ומתמיד המשחקים מול הפועל ת"א היו לא פשוטים עבורנו, אבל אנחנו מבינים גם ששום תוצאה לא תתקבל עבור המועדון מלבד ניצחון. ההגעה של יעקב שחר למתחם האימונים חיזקה אותנו. מקווה שהשיחה הזו, ביחד עם ההכנה שעשינו לקראת המשחק יובילו לניצחון".


בנושא אחר, הערב תתקיים הפגנת מחאה של חלק מאוהדי חיפה כנגד הנשיא יעקב שחר. האוהדים מתכוונים להגיע אחרי הצהריים למשרדיו של שחר ולהפגין שם. בכל מקרה ישנה אי הסכמה כאשר חלק מהאוהדים דווקא מצדדים בנשיא וזאת לאור העובדה כי זעזועים שנעשו בשנים האחרונות לא הביאו את התוצאות הרצויות.


על פי האימון המסכם נראה כי המאמן פרד רטן עדיין מתלבט לגבי עמדה אחת בחלק ההתקפי. לסירוגין תורגלו ניקיטה רוקאביצה ועמית זנטי כאשר האחרון נמצא חזק בתמונת ההרכב.


הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנטס מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, אעיד חבשי, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, שלומי אזולאי, עמית זנטי (ניקיטה רוקאביצה), מוחמד עוואד, מיכיל קראמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי