כץ צפוי למנות את נעים למאמן: "הייתה פגישה טובה"

יובל נעים
יובל נעים | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה נפגש עם אקס הפועל אשקלון והתרשם לטובה, המאמן אמר לספורט1: "התרשמתי מיואב ומהמועדון". בן מרגי, שיעמוד הערב על הקווים, צפוי להישאר כעוזר מאמן

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תארח הערב (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט1) את מכבי תל אביב, אבל במועדון ממשיכים לעסוק במאמן הבא שיגיע כמחליפו של ניר קלינגר שהתפטר בשבוע שעבר. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, המועמד הראשוני אליו פנו בקבוצה היא המאמן יובל נעים שהבוקר הגיע למלון 'קראון פלאזה' לפגישת עבודה עם הבעלים יואב כץ.

כמעט שלוש שעות נערכה הפגישה בין יואב כץ לבין יובל נעים, בסופה נראה כי האחרון ימונה כבר בימים הקרובים למאמן הפועל חיפה. כץ שאל את נעים לגבי מצב הקבוצה וכיצד הוא רואה את העתיד של הפועל חיפה. בנוסף דובר גם על הישארותו של מאיר בן מרגי כעוזר המאמן לצדו של אלי לוי שנמצא כיד ימינו של נעים. כעת כץ צפוי להיפגש עם סוכנו של נעים, אבי נימני, ולסכם את תנאיו של המאמן בכרמל. נעים אמר לספורט1 בסיום הפגישה: "הייתה פגישה טובה וחיובית והתרשמתי לטובה מיואב כץ ומהמועדון".

ביום חמישי נפגש כץ עם עמיר תורג'מן וראוי לציין כי חברי הנהלה אחרים מנסים לשכנע את כץ להחתים דווקא את תורג'מן, אבל הבעלים מאמין כי נעים הוא האיש הנכון במקום הנכון. "רק יואב כץ יקבע מי יהיה המאמן. הוא שומע את כולם ויקבע", אמרו בחיפה והוסיפו: "הוא התרשם מהשיחות שלו עם נעים".

כאמור אחד הרצונות הראשונים של הבעלים מהמאמן החדש יהיה שעוזר המאמן מאיר בן מרגי ימשיך במועדון. גם נעים וגם תורג'מן מגיעים לכל קבוצה עם עוזר מאמן ולא מן הנמנע כי יהיו שני עוזרים אם אחד משני המאמנים יוחתם בחיפה. מבחינה מקצועית בקבוצה מקווים לראות שיפור נוסף הערב מול הצהובים. בן מרגי שיעביר את המשחק מעוניין לעלות עם ארבעה שחקני הגנה ובעיקר להחזיר להרכב את גילי ורמוט ואלי אלבז.


בן מרגי. צפוי להישאר עוזר מאמן בכל מקרה (ערן לוף)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט, ראדו גנסארי, גל אראל, נס זמיר, גילי ורמוט, אלי אלבז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי