שחקנים בהפועל חיפה: "נעים הכי מתאים". כץ התלונן במשטרה

נס זמיר
נס זמיר | מאור אלקסלסי

לאחר ההפסד 3:1 למכבי ת"א, בכרמל מחכים להחלטת הבעלים שצפוי להודיע תוך 24 שעות על זהות המאמן הבא ולאקס אשקלון ישנה תמיכה גורפת. הבעלים גם התלונן על האוהדים שהתפרעו באימון, ביקורת על הצבת שוקרני בהרכב

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חיפה לאחר הפסד ביתי 3:1 למכבי תל אביב. בניגוד למחזורים הראשונים' הפעם היו מספר שחקני הקבוצה שבחרו לרדת מיידית לחדר ההלבשה מתוך הבנה כי הקבוצה שוב הפסידה והציגה יכולת גרועה. "הגענו לא מוכנים ועשינו טעויות קריטיות כבר מהפתיחה. היה נראה שהגענו מבוהלים ועד שהתאוששנו כבר היינו בפיגור", אמר אחד השחקנים.

בנוסף לדברים שאמר לתקשורת בסיום המשחק, הבעלים יואב כץ הפתיע כאשר שיבח את השחקנים: "אני חושב שזה היה משחק טוב שלנו כאשר ראינו שחקנים שלא מוותרים. אנחנו מסתכלים קדימה ולמרות טעויות שנעשו בבניית הסגל המטרה היא עדיין להיות בפלייאוף העליון".

במועדון כלל לא האשימו את המאמן מאיר בן מרגי בהפסד, אבל ביקרו את ההחלטה להציב את הקשר רועי שוקרני בהרכב. שוקרני עלה בעקבות הפציעה של רסמוס סויסטדט, אולם בכרמל סברו כי היה צריך לעלות שחקן אחר במקומו: "רוב העונה שוקרני לא היה בסגל ורק חזר לאחרונה, זאת הייתה טעות לשלב אותו דווקא מול מכבי", אמרו במועדון.


ביקורת על הבחירה בשוקרני, שחקן טען: "הגענו מבוהלים" (מאור אלקסלסי)

הבעלים יואב כץ מבין כי הקבוצה חייבת מאמן שיגיע מוכן לקראת משחק החוץ בשבת הבאה מול מועדון ספורט אשדוד ולכן ביממה הקרובה צפוי להודיע על מאמן חדש. לפחות בשלב זה המועמדים המובילים הם עמיר תורג'מן ויובל נעים, כאשר האחרון הרשים יותר את כץ ואילו תורג'מן זוכה לעדיפות אצל שאר חברי ההנהלה. השחקנים מצדדים גם כן באקס אשקלון ואחד מהם אמר: "במצב שלנו יובל הכי מתאים לנו. אנחנו צריכים מאמן שייתן לנו דרייב חדש וגם יידע להוציא אותנו מהתחתית. חוץ מזה הבעיה לא רק המאמן אלא גם אנחנו".

בנוסף לכל, הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ הגיש בצהריים תלונה במשטרת זבולון כנגד התקרית עם האוהדים שאירעה בשבת האחרונה. עשרות האוהדים הגיעו כזכור למתחם האימונים בבית נגלר וניסו לתקוף את כץ ורק ניידת משטרה שהגיעה למקום פינתה את האוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי