גורם באשדוד: "לוסיו הציג יכולות שלא הראה כשהיה אצלנו"

לאונרדו אווסו
לאונרדו אווסו | דני מרון

בלגויה מילבסקי וקבוצתו האמינו שהיו שווים לפחות נקודה, אבל נכנעו 3:2 להפועל חדרה משער של האקס עמוק בתוספת הזמן: "כשלנו בתשומת הלב בתוספת הזמן, דיברנו על זה כל השבוע". איבנצ'יץ' ממשיך לאכזב

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במועדון ספורט אשדוד מאוכזבים מההפסד אתמול (ראשון) להפועל חדרה 3:2 משער של הברזילאי לוסיו בדקה ה-93. בקבוצה טוענים כי במהלך שבוע האימונים לקראת חדרה עלה נושא החלוץ לוסיו ושערי ההכרעה בדקות הסיום, בדיוק כפי שהסתיים המשחק בין הצדדים.

"לשחקנים הובהר ששחקני חדרה בעלי כושר גופני מצוין ולקראת סיום המשחק הם מעלים הילוך", סיפר גורם באשדוד, "דיברו על לוסיו ועל המיקום שלו ברחבה והמהלך לשחרר אותו לבעיטה וכשלנו בתשומת לב בתוספת הזמן. לוסיו היה תקופה באשדוד כמושאל מהפועל באר שבע ונגדנו הוא הראה יכולות שלא הראה אז".

המאמן בלגויה מילבסקי החמיא לשחקניו על אף ההפסד הדרמטי: "האמנו שאנחנו יכולים לנצח את הפועל חדרה והשחקנים שלנו נתנו הכול על המגרש. זה כואב כי היינו ראויים לפחות לנקודה. נמשיך הלאה, נתכונן למשחק הבא כדי שבפס האחרון ובבעיטה המסיימת נהיה טובים ומרוכזים יותר".

המאמן המקדוני שנתן לראשונה העונה בליגה דקות לחלוץ דין דוד שהצטיין כמחליף, החמיא לשחקנו: "במשחקו הראשון העונה הוא הראה שיש לו איכויות להמשיך ולהוכיח את עצמו". באשדוד טוענים כי אם מסירת העקב של דין דוד לשער המשווה של דן ביטון אם הייתה מבוצעת ע"י שחקן של מכבי תל אביב או הפועל באר שבע, זו הייתה הופכת לשיחת השבוע.


דין דוד. עקב ששווה לא מעט מחמאות (דני מרון)

בקבוצה הבהירו כי השילוב של דן ביטון, דור גלילי וגדי קינדה הפך את מרכז המגרש ליותר יצירתי והקבוצה יוצרת יותר מצבים מול שער היריב. שחקן בקבוצה טען: "אנחנו כבר למודי ניסיון משערים בתוספת הזמן והפעם זה נגדנו. במבט לאחור יכולנו להכריע את המשחק כבר במחצית הראשונה, כי ההחמצות של גדי קינדה וקרלו ברוצ'יץ' מול רשת חשופה ילוו אותנו באימונים. במצבים כאלו אתה רוצה את קינדה עם הכדור וגם הוא לא יודע איך החמיץ שער של 100 אחוז". 

חלוץ הרכש יוסיפ איבנצ'יץ' ממשיך לאכזב ומשחקו אתמול היה נרפה וחסר יכולת התקפית. נראה כי למשחק הקרוב באצטדיון הי"א נגד הפועל חיפה ישוב להרכב גילי כהן לעמדת המגן השמאלי, כשגם יובל יעקובוביץ' עשוי לחזור מפציעה שמנעה ממנו לשחק בשני המשחקים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי