מנכ"ל סכנין: "הבהרנו שאנחנו מצפים ליותר". שחקנים ייקנסו

בני בן זקן
בני בן זקן | האתר הרשמי

חאלד דוכי העביר מסר חריף הן לצוות המקצועי והן לשחקנים, לאחר שהוחלט כי בני בן זקן ימשיך על הקווים. שני שחקנים ייקנסו בימים הקרובים על התנהגותם במשחק מול ק"ש, פיראס מוגרבי בספק למכבי ת"א

(גודל טקסט)

לאחר ימים סוערים ינסו היום (שלישי) אנשי בני סכנין לחזור לשגרה וההכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי תל אביב (20:30, ישיר בספורטHD4) ייצאו לדרך. ראשי המועדון ערכו אתמול שיחה ארוכה עם המאמן בני בן זקן ונתנו לו גיבוי מלא, זאת למרות התבוסה הביתית להפועל קריית שמונה. מי שספגו ביקורת חריפה היו השחקנים ששמעו דברים קשים מהיו"ר מוחמד אבו יונס.

גם מנכ"ל הקבוצה חאלד דוכי הביע את כעסו ואמר: "אנחנו מאוכזבים מהקבוצה ומצפים ליותר מכל אחד במועדון. יש לנו סגל איכותי שנבנה הקיץ שצריך להיות במקום גבוה יותר. המאמן קיבל מאיתנו גיבוי מלא וכולנו רוצים לראות שיפור". בנוסף, במועדון לא אהבו את ההתנהלות של שחקני הספסל שנראו מצחקקים לאחר ספיגת השער הראשון בשבת וראשי הקבוצה החליטו לקנוס שני שחקנים. דוכי: "שני השחקנים יודעים על מי אנחנו מדברים והקנס יוטל בקרוב".

מבחינה מקצועית במועדון מודאגים ממצבו של הקשר פיראס מוגרבי. האחרון נפצע באחד מהאימונים בשבוע שעבר ונכנס כמחליף בשבת. לאחר המשחק התלונן מוגרבי על כאבים בברכו ונעדר אתמול מהאימון. "מוגרבי מאוד משמעותי לנו ונקווה שיחזור לכשירות מלאה מול מכבי תל אביב" אמרו במועדון.


מוגרבי. יהיה כשיר למכבי תל אביב? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי