מצרפת לישראל: עיסא סיסוקו חתם במכבי פתח תקווה

עיסא סיסוקו
עיסא סיסוקו | Gettyimages

הסנגלי בן ה-33 שיחק באמיין מהליגה הצרפתית הראשונה בעונה שעברה ובמועדון ציינו שנמצא בכושר טוב. צפוי ללבוש את החולצה מספר 22. בדיקת ה-MRI של כהן לא הראתה ממצאים חדשים, חביבו צפוי להיות כשיר לק"ש

(גודל טקסט)

המגן הימני עיסא סיסוקו הצטרף הערב (שלישי) למכבי פ"ת כשחתם על חוזה עד תום העונה. הסנגלי בן ה-33, שהחל התרשמות במועדון בשבוע שעבר, הצליח להרשים את הצוות המקצועי, כשגם הרחקתו של הקפטן נאור פסר ופציעתו של עודד אלקיים תרמו לעניין.

בעברו שיחק בנאנט ובגנואה ובעונה האחרונה סיים את חוזהו באמיין מהליגה הצרפתית הראשונה, במדיה רשם 18 הופעות ליגה אשתקד. במלאבס סיפרו כי למרות שלא שיחק מאז סוף השנה שעברה, המגן שמר על כושר וצפוי לערוך בכורה כבר בקרוב, כשהוא צפוי לקבל את החולצה מספר 22.

בינתיים, שחקני הקבוצה זכו היום ליום חופש ומחר יחדשו את ההכנות לקראת המשחק החשוב ביום שבת מול עירוני ק"ש. "זה לא סוד שאנחנו לא משחקים טוב, אבל ניצחון אחד יכול להוציא אותנו לדרך חדשה", אמרו במועדון.

בקבוצה גילו אופטימיות לגבי שיתופו של החלוץ חביב חביבו, שאתמול ערך אימון מלא וצפוי להיות בסגל למשחק ואולי גם לפתוח. בדיקת ה-MRI השנייה של לידור כהן לא הראתה תוצאות גם היא והשחקן עשוי לערוך בדיקה נוספת. עודד אלקיים ממשיך להתאושש ועשוי להיות בסגל למשחק כאשר ז'והאן מרסיאל הפצוע, שלא היה בסגל בשבת, עדיין לא מתאמן ובספק גדול למשחק. 


יחזק את ההגנה של אלישע לוי. סיסוקו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי