יואב כץ על יובל נעים: "אני לא מקבל לא תנאים ולא אולטימטום"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה התראיין ל-103FM והתייחס למחלוקת בנוגע לסוגיית עוזר המאמן: "אני במפורש לא מסכים עם זה". מצב הקבוצה: "דיברתי עם שלושה מאמנים שאמרו שיש חומר למקום שני-שישי". על רובי שפירא: "מונעת משנאה"

(גודל טקסט)

בעלי הפועל חיפה יואב כץ התראיין הערב (שלישי) לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למספר נושאים, בין השאר לסוגיית מינוי המאמן של הפועל חיפה אחרי עזיבתו של ניר קלינגר. ביום ראשון נראה היה שיובל נעים יהיה האיש שיעמוד על הקווים אצל מחזיקה הגביע, אך המחלוקת בין הצדדים היא בנוגע לסוגיית עוזר המאמן, כשנעים הצהיר אתמול שלא יאמן את הפועל חיפה בלי עוזרו אלי לוי.

"נפגשתי עם שלושה מאמנים", התייחס כץ לשיחות עם נעים. "כולם אנשים חכמים, נבונים ומאמנים טובים ונצטרך לחשוב יחד עם הצוות לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת. עם נעים המחלוקת היא על עוזר המאמן אלי לוי. בחמישה מקרים, כולל טל בנין, ניר קלינגר, אלי כהן וראובן עטר, כולם הסכימו לקבל את עוזר המאמן שהקבוצה ייעדה להם. כולם הצליחו".

העובדה שהוא מתעקש על הישארותו של מאיר בן מרגי בקבוצה כחלק מהמו"מ: "אני במפורש לא מסכים עם האולטימטום שנותנים לי בנוגע לעוזר המאמן. מי שמוכן לחיות עם זה בסדר, ומי שלא מוכן לחיות עם זה, גם זה בסדר. מאיר בן מרגי הוא מסוג האנשים שלעולם לא יגיד שיש לו בעיה או ייצור קונפליקט בין אנשים. בשביל זה אנחנו צריכים אותו במערכת. נניח שהמאמן לא מצליח וקם ועוזב, והיה לנו מקרה כזה שעזב למרות שהתחננתי שיישאר, הוא הלך עם כל הצוות והשאיר את המועדון חשוף. צריכים שניים לטנגו. המאמנים הציבו את הדרישות שלהם ויש אי הסכמה. אני לא מקבל לא תנאים ולא אולטימטום. אני לא כופה על אף אחד שום דבר".


יובל נעים. יואב כץ לא מוכן לאולטימטום (דני מרון)

השריקות שהוא מקבל מהיציעים: "יש קבוצה בליגה א' שמונעת משנאה (הפועל רובי שפירא). הגשנו תלונה במשטרה, לא קיבלתי שום דו"ח. זה כבר חמש שנים ככה ואני לא מתרגש. זה לא נעים שרודפים אחריך אנשים לאיסלנד או באו למחנה אימונים בפולין ורופדים אחריך במלון, אבל זו לא סיבה לקום ולעזוב.

המשבר של הפועל חיפה: "לא הייתי אומר משבר. אחד הדברים ששלושת המאמנים שדיברנו איתם הסכינו הוא שלקבוצה יש חומר למקום שני-שישי. כולם אמרו את זה. נגיע למשחק הקרוב עם מאמן. אחד שימונה או מאיר בן מרגי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי