במכבי חיפה סבורים: "אין טעם להשאיר את אלאך ללא רוטן"

פרד רוטן, מו אלאך
פרד רוטן, מו אלאך | ערן לוף

הבעלים יענקל'ה שחר עדיין מתלבט לגבי המשך דרכו של המאמן ההולנדי, אבל במועדון קוראים לפרידה מכל הצוות. פיני זהבי נפגש עם שחר ושמו של אברהם גרנט עלה. "מצפה לנו משחק קריטי ביום שני, צריכים שקט"

(גודל טקסט)

למרות הניצחון החשוב בחוץ על הפועל תל אביב, הרוחות במכבי חיפה עדיין סוערות סביב עתידו של המאמן פרד רוטן. הבעלים יענקל'ה שחר לא אהב, בלשון המעטה, את היכולת של הקבוצה ביום שני ולכן עתידו של רוטן עדיין לא הוכרע ולא מן הנמנע כי שחר יקבל החלטה להיפרד מהמאמן עוד לפני המשחק הבא מול בית"ר ירושלים ביום שני.

הבעלים מבין כי צריכה להתקבל החלטה לגבי המאמן ביממה הקרובה וזאת בכדי שהקבוצה תגיע מוכנה למשחק ביום שני. בשבוע האחרון עולים קולות שונים בתוך המועדון להיפרד מרוטן גם בשל התנהלותו הן כלפי חבריו בצוות המקצועי וגם כלפי אנשי הצוות הניהולי, כאשר המאמן ביקש מהם לא להיכנס לחדר ההלבשה לפני המשחק מול האדומים. בנוסף, בקבוצה מספרים כי חלק מההתלבטות של שחר היא בכך שגם הוא מבין שבמידה ויחליט להיפרד מהמאמן זאת תהיה ככל הנראה החלטה להיפרד מכל הצוות ההולנדי ובראשם המנהל הטכני מו אלאך. גורמים במועדון טוענים כי כל מאמן ישראלי שיגיע לא יסכים לעבוד תחת אלאך ואין מנוס מלהשאירו רק למחלקת הנוער, שגם שם ישנה ביקורת על התנהלותו מאז פתיחת העונה. "אין טעם להשאיר את אלאך ללא רוטן" אמר גורם במועדון.

מעבר לכך, במועדון עוסקים בזהות מחליפו של רטן אם יפוטר וכפי שפרסמנו, המועמדים הם רוני לוי ואלי גוטמן. לוי נמצא בארה"ב וצפוי לחזור לישראל רק בתחילת השבוע הבא, מה שאומר שהוא בוודאי לא יוביל את הקבוצה במשחק הקרוב. בנוסף, במועדון שוב העלו את שמו של אברהם גרנט וזאת לאור הפגישה בין שחר לסוכן השחקנים פיני זהבי שנמצא בישראל ואף נכח במשחק מול הפועל תל אביב. "יש הערכה רבה בין גרנט לבין שחר אבל זה עוד מוקדם לומר", אמרו מקורבים למאמן. גם בקרב השחקנים מבינים כי צריך לתת שקט לקבוצה ולהתחיל בהכנות למשחק מול בית"ר ירושלים. "השגנו ניצחון חשוב אבל מצפה לנו משחק קריטי ביום שני ואנחנו צריכים שקט", אמר אחד השחקנים.

אלאך ורוטן. המנהל המקצועי לא יישאר אם המאמן יפוטר (ערן לוף)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי