קלינגר שוקל מעבר לשלושה בלמים, ערן לוי צפוי לפתוח

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

המאמן החדש עשוי לשנות את השיטה לקראת המשחק הקרוב מול מכבי חיפה, כשמקומו של כחילה במרכז ההגנה מובטח וקלטינס ושיימן ישחקו בכנפיים. הקשר, שלא הסתדר עם לוזון, עשוי לקבל הזדמנות לצד ורד ואולנארה

(גודל טקסט)

שלושה ימים בלבד לאחר מינויו של ניר קלינגר למאמן הקבוצה, נראה שהשינויים המקצועיים בבית"ר ירושלים מתחילים. הקבוצה החלה היום (רביעי) בהכנות למשחק הקרוב נגד מכבי חיפה, ביום שני בסמי עופר. קלינגר, שיחסר את אפונסו טיירה הפצוע ואת דן איינבינדר המורחק, יערוך בוודאות מספר שינויים לעומת הרכב השחקנים שרץ אצל גיא לוזון במחזורים האחרונים.

השינוי המרכזי אותו צפוי קלינגר להנהיג הוא מעבר לשיטה של שלושה בלמים. מי שבוודאות יפתח במרכז ההגנה הוא טל כחילה, כששחקני הכנף יהיו שמואל שיימן ודוד קלטינס. בחוליית הקישור, נראה שמקומם של אופיר קריאף ועידן ורד מובטח, כאשר גם ערן לוי תורגל לסירוגין בקישור ההתקפי מתחת לחלוץ הרכש ארון אולנארה, שימשיך לקבל קרדיט בהתקפה.

בנושא אחר, הקבוצה הודיעה רשמית כי ניר כנען מונה לתפקיד סמנכ"ל מסחר או פיתוח עסקי. המינוי מהווה חלק מהשינוי הארגוני הרחב שעובר המועדון מאז רכש אותו משה חוגג. במקביל, בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, היא נקנסה ב-5,000 שקלים עקב שקית גרעינים שהושלכה מהיציע ופגעה בגבו של עוזר השופט.

* קלינגר, לטיפולך: כך יכול מאמנה הנכנס של בית"ר ירושלים להטיס אותה לפלייאוף עליון

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי