"אם הייתי אומר 'כן', הייתי מאמן הפועל חיפה אתמול בבוקר"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

"כץ הציע לשלם לאלי רק שלא יגיע", "מאמנים עוזבים קבוצות באמצע העונה ומקבלים מחמאות", "מצידי ללכת לליגה א', אין בעיה", "מכבי חיפה? קודם שיפנו". יובל נעים יורה לכל הכיוונים לאחר שמימר קיבל את המשרה

(גודל טקסט)

אחרי שלא הסכים לוותר על עוזרו אלי לוי והסיר את מועמדותו מאימון הפועל חיפה, יובל נעים דיבר הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103FM וחשף את הפרטים המלאים על הסאגה המורכבת שבסיומה מונה שרון מימר למאמן מחזיקת הגביע.

נעים פתח את דבריו וסיפר: "ישבתי עם יואב כץ וסגרנו את כל התנאים כבר ברגע הראשון. אני רציתי להביא את העוזר שלי, אלי לוי, אבל יואב חשב שלצרף שני אנשים כרגע זה יותר מיידי. כשלא הגענו להסכמות, החלטתי להסיר את המועמדות שלי ולפנות את הדרך למאמן אחר. עמיר תורג'מן היה בעדיפות ראשונה? שטויות. אם הייתי אומר 'כן', הייתי מאמן הפועל חיפה כבר אתמול בבוקר".

המשא ומתן: "יואב ניסה לשכנע אותי במשך יומיים, הייתי בטוח שנצליח לשנות את המצב וברגע שזה לא קרה החלטתי לוותר. העוזר שלי היה איתי ארבע שנים באשקלון והוא משלים אותי בהרבה מאוד דברים. אני צריך אותו גם מבחינה מקצועית. אני יודע שיש בעייתיות עם הנושא הזה, הרבה אנשים אומרים לי שטעיתי. אף אחד לא היה מוותר על שכר כזה והצעה כזו, אבל אני כן, כל אחד ודרכו. יואב אמר לי שהוא מוכן לשלם לאלי לוי רק שלא יבוא. אתה שמעת דבר כזה פעם? הוא אמר לי 'בואו נעשה דבר כזה, אני לא רוצה לצרף שני אנשים למערכת, אני אשלם לו שלא יבוא'. הסברתי לו שזה בכלל לא העניין".


"היה מוכן לשלם לאלי רק שלא יבוא" (דני מרון)

מעמד המאמן: "אם אתה נאמן וישר אז אתה מקבל ביקורות. מאמנים אחרים עושים דברים הזויים, עוזבים באמצע העונה ומקבלים מחמאות. אני ברוך השם יכול גם לא לאמן כל השנה מבחינה כלכלית. ליגת העל? מצידי ללכת ליגה א', אין לי בעיה לעשות עוד מסע כמו זה שעשיתי עם הפועל אשקלון. רציתי לבוא להפועל חיפה בכל הכוח שלי, אבל ברגע שאלי לא היה יכול להצטרף, לא הלכתי על זה".

עתידו: "האם גם למכבי חיפה אני ארצה להביא איתי את אלי לוי? קודם כל שהם יפנו ואחר כך נדבר. זה לא נהוג שמאמן בא עם העוזר שלו? לא הצבתי תנאים. אני באתי בצורה ויפה והסברתי. בתחילת עונה זה אני ואלי ביחד. אם הוא ירצה לאמן קבוצה לבדו, אני הראשון שאברך אותו. אני מבין שיש בעיה לשלם לשני אנשים באמצע העונה וגם אלי מודע לזה".


"מצידי ללכת לליגה א', אין לי בעיה" (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי