"מכבי תל אביב עדיין לא חוותה אף משבר, מתישהו היא תיעצר"

מאור מליקסון
מאור מליקסון | אודי ציטיאט

בהפועל באר שבע מאמינים שמוליכת הטבלה תמעד בקרוב: "ננסה להדביק אותה למרות שאנחנו במצב לא קל". ממן עשוי לפתוח במקום מליקסון הפצוע נגד הפועל תל אביב, קיימת אפשרות שהאסלביינק יירד לספסל

(גודל טקסט)

שבוע ההלקאה העצמית ("במחצית השניה לא נראינו כמו קבוצה", התפרקנו"), נמשך היום (רביעי) בבאר שבע באספה שערך המאמן ברק בכר לשחקניו. המאמן חזר על הביקורת שהשמיע במוצאי שבת בעקבות ההפסד למכבי נתניה, כשהמוטו היה ונשאר – חזרנו לאחור.

למרות הדברים, שחקנים בקבוצה שומרים על אופטימיות זהירה בנוגע לקיזוז הפער מהמוליכה. המנטרה ולפיה "אנחנו לא מתעסקים עם קבוצות אחרות אלא רק בעצמנו" מופיעה בהודעות הרשמיות, אך לא תמיד תופסת בשיחות הפנימיות, מאחורי דלתיים סגורות. "אנחנו במצב לא קל, אבל מתישהו מכבי תל אביב תיעצר ואז ננסה להדביק אותה", אמרו היום בטרנר. "במסגרת הליגה מכבי עוד לא התמודדה עם משבר, ומתישהו זה יקרה גם שם".

לקראת המשחק מול הפועל תל-אביב (ראשון ב-20:30, שידור ישיר בספורט1) ייערכו מספר שינויים כפויים בהרכב. חנן ממן מועמד לתפוס את מקומו של מאור מליקסון שסובל מחבלה במרפק, ומתאמן באופן חלקי. בחלק האחורי קיים ספק לגבי שיתופו של הבלם חאתם עבד אלחמיד שסובל מהתכווצות בשריר ארבעת הראשים. לאחר האימון המסכם במוצאי שבת יוחלט אם נייג'ל האסלביינק המאכזב יירד לספסל.

עוזר המאמן אליניב ברדה צפוי להתחיל מחר שיקום קרדיולוגי במרכז הרפואי סורוקה שתעכב למשך כשלושה חודשים את חזרתו לעבודה רגילה ופעילות מלאה במועדון . כזכור, ברדה עבר לפני כחודשיים פרוצדורה רפואית במהלך אשפוזו בבית החולים, ובסיומו של תהליך השיקום הנוסף תיעשה הערכת מצב מחודשת בעניינו.


האסלביינק. אכזבה מיכולתו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי