בכר: "כל עונה נהיית יותר קשה אחרי שאתה לוקח עוד אליפות ועוד אליפות"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק הבא: " לא חוששים מהפועל תל אביב. היו לנו שלושה משחקים טובים, התוצאה האחרונה לא משקפת". אריאל הרוש: "אין משקעים עם הפועל, באתי לבאר שבע כדי לזכות בתארים"

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות ברציפות, בהפועל באר שבע חשבו שהקבוצה חזרה לליגה ומוכנה להתמודד בצמרת, ואז הגיע הפסד מאכזב למכבי נתניה. לפני שתארח את הפועל תל אביב (ראשון 20:30, שידור ישיר בספורט1), הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ברק בכר והשוער אריאל הרוש.

"אין לנו את הלוקסוס להוריד את הראש ולהתייאש", אמר בכר, "אמרתי לשחקנים שצריך לא להתפזר. יש פה דברים טובים, עכשיו אנחנו שוכחים את המשחק בנתניה ועושים הכל כדי להיות קבוצה יותר טובה".

הלקחים מההפסד בנתניה: "לקחים יש מכל משחק, גם כשמנצחים. המחצית השנייה היתה לא טובה, בלשון המעטה, ונדע לתקן את זה. נדאג להמשיך בדברים הטובים. לפעמים קורים דברים שפחות מתחברים. יש דברים ברמה האישית וברמה הקבוצתית שצריך לתקן, את הדברים הפחות טובים אנחנו נשפר אבל אני רואה מגמה טובה ורצון לשפר".

בכר.
בכר. "היינו צריכים להבקיע שלושה שערים לפני הדקה ה-60" (אודי ציטיאט)

מצב הקבוצה: "ראיתי שלושה משחקים טובים מאוד של הקבוצה, אני מסתכל על העבודה במגרש ועל הרבה פרמטרים, ואני אמשיך לעשות את זה. מבחינתי נגד נתניה היו חלקים טובים, היינו צריכים להבקיע שלושה שערים עד הדקה ה-60, ורק החצי שעה האחרונה היתה איומה".

ההכנה להפועל תל אביב: "בחודש האחרון הגברנו את כמות האימונים, אנחנו מגבירים את הקצב. דואגים לחבר את הקבוצה כמה שיותר מהר כי יש הרבה שחקנים טובים. היו לנו שלושה משחקים טובים, התוצאות הן לא כמו שציפינו אבל צריך להמשיך לעבוד בכיוון הזה ודברים יסתדרו".

איך מתמודדים עם פתיחת העונה: "העונה הרבה דברים קורים פחות טוב ממה שהתרגלנו, מתמודדים עם זה. כל שנה נהיית יותר קשה אחרי שאתה לוקח עוד אליפות ועוד אליפות. נדע להתמודד עם זה. בסופו של דבר יש פה צוות טוב וניהול טוב ושחקנים טובים ואני מאמין שנגיע לאן שאנחנו צריכים להגיע".

שחקני הפועל תל אביב.
שחקני הפועל תל אביב. "התוצאה לא משקפת את היכולת שלהם" (עדי אבישי)

על ארגון האוהדים "אולטאסאות'": "ארגון האוהדים תמך בנו גם בימים טובים, אני הרגשתי תמיכה מאוד גדולה גם כשספגנו בנתניה".

היריבה: "אנחנו לא חוששים מהפועל תל אביב, באים ומכבדים כל קבוצה כי אין משחקים קלים. הפועל ת"א היא קבוצה טובה מאוד שסובלת מחוסר מזל. התוצאה שלהם לא משקפת את הקבוצה, שעובדת עם חלק התקפי מאוד מסוכן".

האם המשחק הזה הוא הזדמנות אחרונה עבור באר שבע: "ניצחנו שני משחקים בצורה משכנעת עם כדורגל טוב והרבה מצבים. לא מתייחסים לכל משחק כאילו הוא "מאסט", כל משחק הוא חשוב. אנחנו מודעים לפער מתחילת העונה אבל המטרה שלנו היא להשיג כמה שיותר נקודות ואנחנו יודעים שדברים יסתדרו, לא צריך להסתכל יותר מדי קדימה".

מליקסון.
מליקסון. "חוזר לאט לאט לכושר" (לירון מולדובן)

האם הסגל ידולל בינואר: "יש עוד זמן עד ינואר, כרגע מתעסקים בשבוע הקרוב. יש סגל טוב, שחקנים חוזרים לאט לאט מפציעות, יש תחרות טובה והתפקיד שלי הוא למצוא את השחקנים הכי טובים להרכב ולמצוא את השילוב".

השחקנים הפצועים: "מלקיסון חוזר לאט לאט לכושר, אורן ביטון כבר שותף בדקות האחרונות של כמה משחקים כג'וקר ואני רואה אותם חוזרים לכושר מלא בקרוב".

השוער אריאל הרוש היה אופטימי לקראת המשחק: "אני נמצא בתקופה הכי טובה שלי בקריירה, שמח שאני יכול לעזור לקבוצה במה שאני יכול. לפני נתניה היינו בתקופה טובה, 90 הדקות עצמן היו פחות טובות, אבל אם תבוא לאימונים תראה הרבה חיבור ואיכות טובה בין השחקנים. מאמין שנוכל לנצח".

הרוש.
הרוש. "בתקופה הכי טובה בקריירה שלי" (אודי ציטיאט)

המפגש נגד האקסית: "אני יכול להגיד רק מילים טובות על הפועל תל אביב, ירדנו ליגה מכורח הנסיבות אבל אין לי מילה רעה עליהם. מה שהיה זה היסטוריה, אנחנו באים לתקן את העונה".

המטרות עם הקבוצה: "באתי לבאר שבע כדי לזכות בתארים. לזכות בארבע אליפויות ברצף זה משהו שלא היה פה הרבה זמן. לא רוצה לדבר על סוף העונה, יש לנו עוד הרבה עבודה וצריך להתכונן למשחק הבא".

העימות בין טהאא לביטון בסיום המשחק הקודם: "היה ויכוח קטן, הם לא הלכו מכות. יש אמוציות של אחרי הפסד, כשנכנסנו לחדר ההלבשה הם לחצו ידיים והכל היה בסדר. היה לנו ערב גיבוש אצל דיא סבע, הכל טוב בקבוצה".

בן ביטון.
בן ביטון. "לא היו מכות בינו לבין לואי טהאא" (אודי ציטיאט)

האוהדים: "קהל זה לא השחקן ה-12, זה השחקן מספר אחד. להרגיש את האווירה כשאתה נכנס לאצטדיון זה משהו מטורף, קבוצות חשושות להגיע לטרנר בגלל הקהל, אני מאמין שימשיך לתמוך בנו".

הנבחרת: "ברור שזה במחשבות, אבל יש עוד שני משחקים מאוד חשובים בהפועל באר שבע ואני רוצה לעבור אותם עם שש נקודות ואז אתפנה לייצג את המדינה, שזה כיף לא נורמלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי