סיסוקו יערוך בכורה במכבי פ"ת, סולומון יקבל דקות

עיסא סיסוקו
עיסא סיסוקו | Gettyimages

המגן הסנגלי שחתם השבוע צפוי להיות השינוי היחיד של אלישע לוי בהרכב למשחק בשבת נגד עירוני קריית שמונה. לידור כהן ואלקיים הפצועים ייעדרו. בקבוצה מרוצים ממינויו של רמי גרינברג לראש העיר

(גודל טקסט)

לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון, מכבי פתח תקווה תארח מחר (שבת, 18:00) את עירוני קרית שמונה במטרה לשמור על מקומה בפלייאוף העליון ולחזור למומנטום חיובי. בקבוצה ניסו לשבור אתמול את שגרת האימונים כשערכו מעין חצי יום גיבוש, שכלל ארוחת צהריים משותפת ולאחר מכן נסעו למשחק באולינג בעיר.

באימון המסכם שנערך הבוקר תרגל המאמן אלישע לוי את ההרכב הפותח כשלמרות התוצאות המאכזבות, צפוי שינוי אחד בלבד: עיסא סיסוקו, המגן הימני הסנגלי שחתם השבוע, ייכנס להרכב הראשון במקומו של נאור פסר המורחק. חביב חביבו צפוי לחזור לסגל, אך להתחיל על הספסל, כשגם מנור סולומון צפוי לקבל דקות. לידור כהן, שעדיין סובל מפציעה, בספק למשחק ועודד אלקיים שעדיין סובל מקרע במפשעה ייעדר.

אלישע לוי זימן 19 שחקנים ומחר יחליט את מי לנפות מהסגל כאשר ההתלבטות היא בין הבלם ז'והאן מרסיאל שלא כשיר לחלוטין לבין לירן רוטמן. איתי טאקו לא יהיה בסגל.

במועדון הביעו שביעות רצון ממינויו של רמי גרינברג לראש העיר החדש של פתח תקווה. גרינברג הוא אוהד הקבוצה ובשיחות שנעשו כבר הצהיר כי יתמוך יותר במחלקת הספורט בעיר. ראש העיר עצמו צפוי להיות נוכח באצטדיון המושבה מחר, כשהקבוצה הזמינה למשחק 650 תלמידים מבתי הספר בעיר.

הרכב משוער: צחי גיגי, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומריו פירס, מוחמד סרסור, גידי קאניוק, יוסי בניון, פאדי זידאן (מנור סולומון), תאי בריבו (חביב חביבו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי