אבוקסיס: "ניסו אביטן עושה את העבודה הכי טובה בליגה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה דיבר לקראת משחק הליגה של קבוצתו ביום ראשון וחילק שבחים למאמן הפועל חדרה: "אני לא זוכר מתי קבוצה עשתה דבר כזה". וגם: ההחלטה להישאר למרות הביקוש מהקבוצות הגדולות

(גודל טקסט)

בני יהודה שהביסה במחזור הקודם 1:5 את בית"ר ירושלים, טיפסה למקום השלישי והתבססה בחלק העליון של הטבלה, תארח ביום ראשון במושבה את הפועל חדרה, המדורגת במקום השני. בבני יהודה דיברו במהלך השבוע על משחק קשה מול יריבה קשוחה מאוד, שלא מוותרת ונלחמת עד הרגעים האחרונים של המשחק.

המאמן יוסי אבוקסיס ימשיך לתת קרדיט לאותו הרכב שרץ בשבועות האחרונים, עם שלושה בלמים בחלק האחורי ועם דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה המצוינים, בהתקפה. אבוקסיס התראיין לאתר הרשמי של המועדון והתייחס למחמאות שקיבל מניסו אביטן, מאמנה של חדרה: "אני יכול להגיד שמולנו נמצא המאמן שעושה את העבודה הכי טובה בליגה עד כה, חד משמעית. חדרה נמצאת איפה שהיא נמצאת הרבה בזכות המאמן שלה. יש לה מאמן טוב ושחקנים מצוינים. אני לא זוכר מתי קבוצה עשתה את מה שעושה חדרה העונה. קבוצה שעלתה ליגה, נראית כמו שהיא נראית ומנצחת כמו שהיא מנצחת. ברור שזו הצלחה של המאמן שלה".

המאמן התייחס להכנות הקבוצה והוסיף: "כבר היו לנו משחקים העונה מול יריבות חזקות, בחלקם הצלחנו, בחלקם קצת פחות. נשחק ביום ראשון מול קבוצה עם הרבה מאוד ביטחון, קבוצה שהשיגה אחוזי הצלחה מרשימים, ניצחונות בדקות האחרונות, ומול קבוצות טובות. מצד שני, גם אנחנו באים עם ביטחון אחרי הניצחון שלנו בטדי. המשחק מול חדרה הוא משחק מול קבוצה שיש לה הרבה מאוד שחקנים איכותיים בחלק הקדמי, קבוצה עם זרים מאוד משמעותיים ונצטרך להיות במיטבנו בשביל לנצח את המשחק הזה. חדרה הוכיחה שכל מי שטועה מולם משלם על זה".


זכה למחמאות גדולות מאבוקסיס. ניסו אביטן (עדי אבישי)

אבוקסיס שהוזכר כמועמד לאימון בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, שחרר השבוע הצהרה רשמית וחד משמעית, על כך שהוא נשאר בבני יהודה, לפחות עד סוף העונה: "אפשר להגיד שקיבלתי את ההחלטה שהרגישה לי הכי נכון. אין ספק שלהיות מחוזר עלי ידי מועדון כמו מכבי חיפה זה לא דבר פשוט. אבל כמו שאמרתי בהודעה שפרסמתי, אני לא יכול לאכזב אנשים בבני יהודה, את האוהדים, השחקנים, הצוות שלי, ההנהלה וברק אברמוב. חשבתי שזה לא נכון לעזוב משהו שהתחלנו. כיף לי בבני יהודה וזה הכי חשוב. חלק אומרים שטעיתי, חלק אומרים שפעלתי נכון, אבל בשורה התחתונה זאת ההחלטה שקיבלתי ואנחנו בסך הכל רוצים להמשיך ליהנות ביחד".

על כך שוויתר בעצם על שתי הצעות אטרקטיביות מהנבחרת ומחיפה לטובת בי יהודה: "אמרתי שבאמצע העונה אני לא עוזב. בנוגע לנבחרת, ברגע שראיתי שזה נמשך יותר מדי זמן, הודעתי שאני מסיר את מועמדותי, בשביל לא לפגוע בהכנות של בני יהודה. לגבי מכבי חיפה, מאוד קשה לעזוב מקום שכיף לך בו, מקום שתומך בך, מקום שמאמין בך ובאמצע העונה זה פשוט לא היה פייר. ברק נותן לי את כל הביטחון והאמונה ובגלל כל הסיבות האלה לא רציתי לעשות את זה".

על השחקנים שלו ששמחו מאוד על כך שנשאר, אמר: "השחקנים שלי באים לכל משחק ונותנים הכל. בגלל זה אני מפרגן להם אחרי כל משחק, גם כשהתוצאות פחות טובות, הם תמיד נותנים הכל. הם אחת הסיבות העיקריות שבגללן בחרתי להישאר. יש כאן הרבה מאוד שחקנים צעירים שמתקדמים וזה היה חלק חשוב מההחלטה שלי להישאר. אני מצפה מהשחקנים שיבואו, כמו בכל משחק, ויתנו 100 אחוז".


"אני לא עוזב באמצע העונה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי