אימון מלא לדמארי, גורם: "טרנר? באים לכל מגרש במטרה לנצח"

עומר דמארי, אמיר עגייב
עומר דמארי, אמיר עגייב | אודי ציטיאט

חלוץ הפועל ת"א העלה את הקצב וההחלטה לגבי שיתופו מול ב"ש (ראשון ב-20:30, ישיר בספורט1) צפויה להתקבל בסמוך למשחק. עגייב מרשים באימונים, רפואה שוחח עם עאבד, אופטימיות במועדון: "הגיע הזמן שניקח נקודות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק החשוב מול הפועל באר שבע באצטדיון טרנר (ראשון ב-20:30, ישיר בספורט4). למרות המשוכה הלא פשוטה שצפויה לחבורה של קובי רפואה, בחודורוב מאמינים שהקבוצה יכולה לצאת לדרך חדשה ולהשיג שלוש נקודות באצטדיון אולי הכי הביתי בליגת העל.

עומר דמארי הפצוע העלה את הקצב, קיים אימון מלא ולא חש כאבים בברכו. החלוץ הוא התקווה הגדולה של הצוות המקצועי בנוגע להבקעת שערים ורק לאתר האימון מחר תתברר כשירותו. ההחלטה אם לשחק תהיה של הקפטן עצמו שצפוי לקיים שיחה עם רפואה והצוות הרפואי. במועדון טוענים שסיכוייו לפתוח עומדים על 50 אחוז.

רפואה שוחח עם אחמד עאבד בתקווה להחזיר לו את הביטחון מול השער. מי שיחזור להרכב הוא רועי זיקרי שסיים לרצות עונש הרחקה. אמיר עגייב, שמפגין יכולת גבוהה באימונים, עשוי לקבל בקרוב את המקום ב-11. גם קאיו הברזילאי מרשים את הצוות המקצועי וגורם לכאב ראש חיובי.

"כולנו מודעים לכוחה של הפועל באר שבע בטרנר, אבל הפועל תל אביב זה מועדון גדול שמגיע לכל מגרש בארץ כדי לנצח וכך יהיה גם ביום ראשון. מי שיעלה על כר הדשא ישאיר שם את כל מה שיש, הגיע הזמן שחוסר המזל שלנו יסתיים", אמר גורם במועדון האדום.


דמארי, קאיו ועגייב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי