איביץ': "לא יודע אם דסה יהיה כשיר לנבחרת ישראל"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי ת"א התייחס לפציעת המגן, אחריו יעקבו בנבחרת ויחליטו אם לזמנו. עוד אמר הסרבי שהחילוף של גולסה היה בעקבות כאבים ברגלו. קנדיל שכבש שער בכורה: "באימונים ביקשתי לעלות יותר". צפו ב-0:3 על סכנין

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה במסע לעבר תואר האליפות ואתמול (שבת) ניצחה את בני סכנין 0:3 במשחק בו גילתה עליונות מוחלטת. הצהובים פתחו, לפחות זמנית, פער של ארבע נקודות מהשנייה בטבלה הפועל חדרה, אך למרות ששום גורם אינו מדבר על כך, במועדון רואים בהפועל באר שבע את היריבה הגדולה על הכתר למרות פער 13 הנקודות שנפתח והערב יחזיקו בקריית שלום אצבעות דווקא ליריבה העירונית הפועל תל אביב, בתקווה שתנצח או תחלץ תיקו בבירת הנגב.

בקבוצה, החל מהמאמן ולדימיר איביץ' ועד לאחרון השחקנים, מדקלמים בצדק "אליפות לא לוקחים בחודש נובמבר". בסביבת המועדון טוענים כי הקבוצה נראית טוב, איכותית ורעננה רק בשל העובדה שהיא לא משחקת במפעל האירופי. "אין ספק שאם הקבוצה הייתה בליגה האירופית והייתה משתתפת בעוד משחקים כאן ובאירופה, לא היה נפתח פער נקודות כזה מהפועל באר שבע, בייחוד כשלפחות שמונה או תשעה שחקנים משתתפים במשחקי נבחרת ישראל".

על האפשרות לצרף חלוץ זר בחלון ההעברות של חודש ינואר אמר איביץ': "לא מדובר כאן על כסף. אם יגיע שחקן חדש, נרצה להיות בטוחים שהוא יוכל להשתלב ולתרום מקצועית. כרגע אין שמות והכל יכול לקרות. כל השחקנים יודעים שהם צריכים לעבוד קשה בכל יום ולהראות איכויות ויכולת כדי להיות בסגל או על המגרש. כול השחקנים חשובים לי, גם אלה שלא משחקים ויושבים בחוץ".

המאמן הסרבי דיבר גם על פציעתו של אלי דסה: "יש לדסה חבלה באצבע רגלו והוא מטופל בקבוצה. נכון לעכשיו אנחנו רוצים שיהיה כשיר עבורנו לליגה ואני לא יודע אם יהיה כשיר למשחקי נבחרת ישראל". בנבחרת יעקבו אחרי המגן הימני המצטיין וקצב החלמתו ויוחלט אם להזמין אותו ולהמשיך בטיפול הרפואי במסגרת הנבחרת הלאומית. איביץ' סיפר שהחילוף של אייל גולסה היה בשל כאבים ברגלו של הקשר וכדי לא להחמיר אותם ולאפשר התאוששות לקראת המשחק הבא נגד עירוני קריית שמונה בצפון.


קנדיל. התרגש משער הבכורה (דני מרון)

יום שמח ומאושר היה אתמול למגן הימני מאור קנדיל, שבהופעה השנייה שלו במדי מכבי תל אביב בליגה כבש שער ראשון במדים הצהובים כשהכניע את שוער סכנין מחמוד קנדיל. "באימונים השבוע ביקשתי מהמאמן איביץ' לאפשר לי לעלות יותר למעלה לתוך הרחבה ואכן אני מאוד מתרגש מהגול הראשון שלי במכבי תל אביב", אמר מאור קנדיל. "אנחנו באים לכל משחק מוכנים אבל את התוצאות סופרים בסוף. יש פירגון בין השחקנים, הסגל הרחב מאוזן ולמרות שכולם רוצים להיות בסגל למשחק, אנחנו אחד בשביל כולם".

על היריבות הפועל באר שבע והפועל חדרה אמר קנדיל: "פערים כאלה יכולים להיסגר ואנחנו מסתכלים עכשיו רק על הפועל חדרה השנייה בטבלה ועל המשחק הבא שאנחנו באים לנצח". על המאבק בהרכב מול אלי דסה אמר המגן: "דסה הוא מגן מעולה ואני לומד ממנו הרבה. אני מתייעץ איתו המון ושמח שיש תחרות על ההרכב. אני מקווה להמשיך ולוקח כל צ'אנס בשתי ידיים. את השפם החדש שאני מצמיח, שפם המזל, ייקח הרבה זמן להוריד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי