שמחה בהפועל חיפה: "מימר הביא את האנרגיות הנכונות"

שרון מימר
שרון מימר | לירון מולדובן

המאמן החדש זכה למחמאות במשחק הבכורה שלו במחזיקת הגביע ונתן מתנה לבעלים יואב כץ, שחזר לארה"ב למרות שטרם סיכם על הארכת חוזיהם של שטקוס ופלקושצ'נקו. גנסארי סבל מחבטה בראש אבל צפוי לחזור לאימונים

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל חיפה לאחר ניצחון החוץ 0:3 על מ.ס. אשדוד, שהיה גם ניצחון הבכורה של המאמן החדש שרון מימר וגם ניצחון החוץ הראשון של העונה. במחזיקת הגביע החמיאו למימר בעיקר על ההכנה המנטלית למשחק ועל כך שהצליח להכניס מוטיבציה חדשה בקרב השחקנים. המאמן ערך בימים האחרונים שיחות אישיות כמעט עם כל השחקנים והבהיר להם את חשיבות הניצחון. "מימר הביא את האנרגיות הנכונות. היה חסר לנו דרייב מהצוות המקצועי והמאמן החדש הגיע רעב", אמרו בהפועל חיפה.

גם הבעלים יואב כץ נראה מעודד בעיקר במחצית השנייה, כאשר מיד לאחר המשחק מיהר לשדה התעופה בכדי לחזור לארה"ב. הבעלים טרם סיכם על הארכת חוזיהם של ארנסטס שטקוס ומקסים פלקושצ'נקו, אבל השיחות עם השניים יימשכו גם בשבועות הקרובים. כץ הבהיר למקורביו כי מאמין שהשיחות עם השניים ייצלחו והם יישארו בחיפה, זאת למרות ששטקוס מבוקש בבית"ר ירושלים.

בנוסף, גם גל אראל וגם ראדו גנסארי זכו למחמאות מאנשי המועדון, כאשר האחרון הרשים עם צמד אישי אבל נפצע בראשו. המולדובני נבדק על ידי הצוות הרפואי והתלונן על חבטה בראשו ואף מסחרחורות, אבל במהלך הערב ניכר שיפור משמעותי ונראה כי יחזור לאימונים. "תמיד ידענו שראדו יודע לכבוש והוא אף הראה זאת בנבחרת שלו ,וכעת אנחנו מקווים שייעשה זאת יותר אצלנו", אמרו בחיפה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי