סכנין: בן זקן ייפגש עם אבו יונס ודוכי; צפוי לסיים את תפקידו

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

בהנהלת סכנין מתכוונים להיפגש עם המאמן כדי להגיע להסדר על סיום עבודתו. תורג'מן, גוטמן ויחזקאל מועמדים. עטאא וחלאיילה לא שותפו בגלל בעיות משמעת

(גודל טקסט)

אווירה קשה בבני סכנין לאחר הפסד נוסף, הפעם 3:0 למכבי תל אביב – וירידה מתחת לקו האדום. אמנם הפסד למכבי תל אביב במשחק חוץ הוא תוצאה לא מפתיעה מבחינת סכנין, אבל בשלב זה נראה כי ראשי המועדון אינם מתכוונים לתת צ'אנס נוסף למאמן, בני בן זקן, שצפוי לסיים את תפקידו בקבוצה.

כזכור, כבר אחרי ההפסד בשבוע לקריית שמונה רצו בסכנין לבצע זעזוע, אך בסופו של דבר החליטו לתת למאמן עוד הזדמנות. כעת נראה כי בן זקן ישלם את המחיר. "אם היינו מציגים יכולת טובה ומפסידים, אז לא היו מדברים על זעזוע", אמר בהקשר זה גורם במועדון. "ברוב הדקות זה היה נראה כמו בונקר וזה לא מתאים לנו, במיוחד עם הסגל שנבנה כאן. עם כל ההערכה לבן זקן, צריך לבצע זעזוע".

המאמן ייפגש שוב עם יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, והמנכ"ל חאלד דוכי כדי לקבל את החלטתם הסופית. בין המועמדים להחליף את בן זקן: עמיר תורג'מן, שהיה השבוע מועמד להפועל חיפה; וניסן יחזקאל, שכבר אימן בקבוצה. אפשרות נוספת היא עוזרו של יוסי אבוקסיס, אורי גוטמן, אבל בשלב זה נראה כי אבוקסיס לא יסכים לשחררו.

הביקורת המקצועית על בן זקן מתמקדת בשינוויים הרבים שהוא מבצע מדי שבוע בסגל הקבוצה. אתמול לא היו בסגל מוחמד כליבאת, חאלד חלאיילה וג'אבר עטאא. השניים לא שותפו כי נראו מחויכים על ספסל הקבוצה, לאחר שקריית שמונה כבשה שער בשבוע שעבר. לגבי כליבאת מדובר בהחלטה מקצועית שהפתיעה בכירים במועדון. "שבוע שעבר הוא היה בהרכב וכעת בכלל לא בסגל. זה מוזר", אמרו בסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי