בנתניה חגגו: "אחרי המשחק מול בני יהודה עשינו סוויץ"

גיא מלמד
גיא מלמד | עדי אבישי

חגיגות בחדר ההלבשה לאחר ניצחון שלישי ליהלומים. שי ברדה: "אני לא סותם פיות לאנשים". מחמאות למלמד: "קשה לעצור אותו. היה חייב לשחק בב"ש". ברשצקי: "יודע מה אני שווה. זו בחירה של הפועל ת"א לוותר עליי"

(גודל טקסט)

זה לקח זמן, אך לאט לאט מכבי נתניה מתחילה להיכנס לעניינים. אמש גברו היהלומים 1:2 דרמטי על הפועל רעננה, השיגו ניצחון שלישי רצוף בליגה ואף העפילו למקום שמקנה השתתפות בפלייאוף העליון בסוף העונה.

חדר ההלבשה הפך בסיום למעין מסיבת ריקודים, עם מיטב השירים של עומר אדם, כשגם השחקנים שרו לגיא מלמד, כובש שני השערים. "ההתפרקות הזאת בחדר ההלבשה הגיעה לשחקנים. הספידו אותנו בתחילת השנה וזה לא הגיע לנו", הסבירו במועדון. "אחרי המשחק מול בני יהודה עשינו סוויץ' בראש, אבל בלי להפקיר את ההגנה. עשינו שלושה ניצחונות גם של הרבה אופי ולחימה ורק ככה אפשר להתקדם. המשחק הזה היה חתיכת מבחן, אבל אם ננצח בשבוע הבא את מכבי פתח תקווה, זה בכלל יהיה רצף מטורף".

כצפוי, החלוץ גיא מלמד, זכה למחמאות רבות, לאחר שכבש שער רביעי במדי הקבוצה וחמישי בליגה העונה, והפך למלך שערי ליגת העל: "הוא חלוץ איכותי וכיף לשחק עם שחקן כזה", אמרו שחקנים במועדון. "בכושר הנוכחי קשה מאוד לעצור אותו. אם הפועל באר שבע טעתה? הם הביאו את דיא שכבש 40 שערים בשנתיים, אבל מלמד היה חייב לשחק שם". גם אחד המאמנים, שי ברדה, פרגן לכובש המצטיין: "אנחנו יודעים מה גיא יכול לתת. אני שמח שהוא נכנס למרקם בצורה מצויינת וכל הזמן רוצה ללמוד". בקבוצה סיפרו שסתיו פיניש שהורחק אמש עלה למשחק לאחר שלא חש בטוב בימים האחרונים, אך הוחלט לשתפו.

"הביקורות הגיעו לנו והיו מוצדקות. אנשים מבחוץ מסתכלים על התוצאה הסופית וזו תפקידם. אני לא סותם פיות לאנשים. אנחנו לא מסתכלים על יעדים אלא על לשפר את היכולת" הוסיף ברדה. הצוות המקצועי, ביחד עם הצוות הניהולי יצאו בסיום המשחק לארוחה משותפת על-מנת לחגוג את הניצחון. למרות ההצלחה, בנתניה החליטו להמשיך עם השקט התקשורתי מבלי להתראיין, לפחות עד אחרי המשחק מול מכבי פ"ת ולאחר הפגרה. מי שצפוי לחזור לאחר הפגרה הוא הקשר אביב אברהם, שחש הטבה קלה ברגלו וצפוי לחזור לסגל. בפגרה תנסה הקבוצה לקיים משחק אימון כדי לשמור על כושר, כשאחת האופציות שנבחנו היא משחק מול היריבה אמש, הפועל רעננה.


מלמד חוגג בסיום. מחמאות מקיר לקיר (עדי אבישי)

מי שזכה למחמאות היה הקשר מוטי ברשצקי, שמילא את מקומו של אברהם הפצוע ורשם עוד משחק מצויין: "אין שחקן צעיר שלא רוצה לשחק כדורגל ולוהכיח את עצמו. בהפועל תל אביב זה לא כל כך הלך לי, אבל הגעתי למקום לא פחות טוב, מקום מצוין עם מאמנים התקפיים שמאמינים בי ודוחפים אותי ואני צריך להחזיר להם במגרש".

על כך שהעסק מתחיל להתחבר: "קשה להתחיל לבנות קבוצה מאפס ותוך שבוע לראות תוצאות. גם כשניצחנו את אשדוד ידענו שזה תהליך ושלא ננצח כל הזמן. לאורך כל המשחקים שלטנו והתקפנו. נצטרך להמשיך בתוצאות האלה".

על הפועל ת"א: "אני לא צריך להוכיח לאף אחד כלום. אני יודע מה אני שווה וגם הם יודעים. הם ויתרו עליי וזו בחירה שלהם. אני במקום שטוב לי וזהו".

על האצטדיון ברמת גן: "שיחקתי פה שנתיים וחצי בהפועל ר"ג. אני מכיר כל פיסת דשא. אם זה עזר לי? ניצחנו, אז כנראה שכן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי