למרות ההפסד: במכבי פתח תקווה סבלניים כלפי אלישע לוי

אלישע לוי
אלישע לוי | עדי אבישי

משחק חמישי ללא ניצחון במלאבס. "כרגע אנחנו לא קבוצה שיכולה לפלייאוף העליון". במועדון מעריכים: שני המשחקים הבאים קריטיים להמשך דרכו. השחקנים הופתעו מההרכב. בקבוצה הוחלט לטפל בפציעתו של כהן בזריקות

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה מתקשים לצאת מהתקופה הרעה בה הם נמצאים ואמש צברו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון כשהפסידו בבית 1:0 לעירוני קריית שמונה. המלאבסים המשיכו להיראות רע והתקשו לייצר מצבים. למרות התוצאות הרעות ולפחות נכון לרגע זה, בפ"ת סיפרו כי נושא המשך דרכו של המאמן אלישע לוי לא עלה, אך גורמים במועדון מעריכים ששני המשחקים הקרובים מול מכבי נתניה בשבוע הבא ומול מכבי תל אביב לאחר הפגרה, עשויים להיות קריטים ותוצאות רעות בהם לא יותירו ברירה. "יש לנו סבלנות כלפי אלישע וזה מאמן שעשה דבר אחד או שניים בכדורגל", סיפרו במלאבס.

שחקנים בקבוצה הופתעו מאוד מההרכב שפתח במשחק לעומת זה שתורגל ביום שישי באימון המסכם. פאדי זידאן לדוגמא, תורגל בהרכב ולבסוף לא נכלל בכלל בסגל, אך עיקר ההפתעה הגיעה מכיוונו של יוסי בניון, שסופסל והופתע לחלוטין מהמהלך. "אפשר לספסל שחקנים, אבל את יוסי בהפתעה כזאת?" תהו שחקנים. מנגד, בפ"ת הסבירו כי סגנון המשחק מול היריבה הוא זה שגרם להוצאתו של השחקן מהסגל. "כרגע, איך שאנחנו משחקים, אנחנו לא קבוצה שיכולה להיות בפלייאוף העליון ואנחנו אפילו לא יכולים לדבר על זה" אמרו בקבוצה.

"בשבוע הבא חביבו ייראה אחרת, וגם מנור" ניסו בפ"ת לשדר אופטימיות. "כרגע יש לנו סבלנות, אבל אין לדעת מה יכול לקרות בכדורגל". בקבוצה לא אהבו את ההחלטות של השופט רועי ריינשרייבר, וטענו שהקרן ממנה כבשה קריית שמונה את שער הניצחון לא הייתה. כמו כן, מגן ק"ש איאד אבו עביד היה צריך להיות מורחק בכרטיס אדום.


אלישע לוי. המשחקים הקרובים יהיו קריטיים (עדי אבישי)

לאחר שתי בדיקות ה-MRI שלא אבחנו את מצבו, בצוות הרפואי החליטו כי שיטת הטיפול בפציעתו של לידור כהן תהיה באמצעות זריקות ומנוחה בפגרה, כאשר במועדון החליטו לשתפו במשחקים האחרונים לאחר שהבינו כי מנוחה מוחלטת לא עוזרת לשיפור במצבו. מנור סולומון סבל מכאבים בשריר במהלך המשחק אך הרגיע את הצוות כשסיפר שמדובר בסך הכל בעומס.

מי שזכה למחמאות היה המגן עיסא סיסוקו, שבהופעת הבכורה שלו במועדון הראה ניצוצות, למרות שמדובר היה במשחקו הראשון לאחר חצי שנה. "זה עצוב ומצחיק להגיד, אבל הוא כרגע הזר הכי טוב שלנו" גיחכו במועדון.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי