קורצקי: "תוצאה מאכזבת מאוד, רצינו לייצר המשכיות"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

מאמן הפועל רעננה, שגם הורחק בסיום, נשמע מתוסכל לאחר ההפסד למכבי נתניה בתוספת הזמן: "לא שיחקנו חכם, זה פספוס גדול". עידו לוי: "מאמין שננצח את הפועל ת"א במחזור הבא". אור דסה איחר להתכנסות וצפי להיענש

(גודל טקסט)

דווקא אחרי הניצחון הדרמטי 0:1 על מכבי פתח תקווה, ואחרי שהייתה ביתרון מספרי כמעט כל המחצית השנייה, הפועל רעננה לא השכילה ליצור רצף ניצחונות כשהפסידה אמש 2:1 למכבי נתניה משער דרמטי בתוספת הזמן באיצטדיון רמת גן.

המאמן מנחם קורצקי, שגם הורחק בדקות הסיום, אמר: "זה הפסד מאוד מאכזב כי לא היינו מספיק חכמים נגד עשרה שחקנים של מכבי נתניה. כשהרחיקו להם שחקן, הכול השתנה אצלם לטובה ואצלנו לרעה. הפקרנו עמדות ולא שיחקנו חכם, לא היה מספיק מחץ בהתקפה שלנו. מבחינתנו מדובר בפספוס גדול מאוד כי רצינו ליצור המשכיות".

הבלם עידו לוי אמר: "זה הכדורגל. פעם אתה מנצח ופעם מפסיד והפעם לא הצלחנו ליצר המשכיות, נלמד מההפסד ונמשיך הלאה כי לא שיחקנו חכם, במיוחד שנתניה הייתה בעשרה שחקנים. חזרנו למשחק לאחר פיגור בגול אחד והיינו צריכים להיות יותר סבלניים, ואם היה נגמר בתיקו זה היה בסדר. השאיפה שלנו היא להתרחק מהאזור המסוכן בטבלה ויש הרבה דברים לתקן וכך נעשה".

לוי התייחס גם למשחק במחזור הבא נגד הפועל תל אביב: "הצוות המקצועי יעבוד אתנו על תיקון טעויות ואני מקווה שנביא 3 נקודות מול הפועל תל אביב".
הקשר אור דסה היה אמור לפתוח בהרכב הפותח אך בסופו של דבר נשאר על הספסל לאחר שלא הגיע במועד להתכנסות הקבוצה. מי שפתח במקומו הוא שניר שוקר. המאמן מנחם קורצקי הבהיר כי הנושא אינו מקובל עליו והקשר יטופל באופן משמעתי בתוך המועדון. למרות ההפסד הצורב, בקבוצה החמיאו ליכולת של כובש שער השיוויון, הקמרוני אריאל נגוואקם ולמרטין אלאניס שהציגו יכולת טובה בחלק ההתקפי.


דסה. צפוי להיענש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי