בהפועל תל אביב מודים: "יש בעיה מנטלית"

רועי זיקר, עומר דמארי
רועי זיקר, עומר דמארי | דני מרון

בהפועל תל אביב מאוכזבים מההפסד ברציפות, 2:1 להפועל ב"ש, אך מתעקשים שלא מדובר במשבר: "השחקנים משקיעים באימונים ויש קבוצה לפלייאוף העליון". רפואה: "אין לי תשובה מה צריך לעשות כדי שהכדורים יהפכו לשערים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי סדרת תוצאות התיקו הרצופות נכנסה הפועל תל אביב לסדרת הפסדים, כשאתמול (ראשון) הפסידה 2:1 להפועל באר שבע, בשחזור של התסריט מהמשחק בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה. האדומים מתעקשים שלא מדובר במשבר וחובה לעצור את כדור השלג האדום לפני היציאה לפגרת הנבחרת והשזרוע דשא חורף למשך שלושה שבועות לאחר המשחק בשבת באצטדיון המושבה נגד הפועל רעננה. גורם בקבוצה הבהיר כי המטרות לא השתנו והפועל תל אביב ממשיכה לכוון לפלייאוף העליון, שרחוק כעת חמש נקודות, לעומת נקודה בלבד מהקו האדום.

"קיימת בעיה מנטלית שאפשר לפתור אותה והיא מוכרת לצוות המקצועי ולבעלי המועדון", אמר גורם במועדון האדום. "הקבוצה משחקת טוב, השחקנים משקיעים באימונים ויש קבוצה לפלייאוף העליון. במחזור הבא נגד הפועל רעננה ומנחם קורצקי זה משחק שייבחן בתוצאה כי חובה לעצור את החיבור של מחמאות לצד הפסדים".

המאמן קובי רפואה אמר: "במשחק במגרש כמו של הפועל באר שבע חובה להעניש כשיש לך מצבים כמו שהיו לנו. כשזה לא קורה אנחנו בבעיה. היה איבוד כדור שהוביל לפנדל שאני לא יודע אם אכן היה. בכדורגל אין קסמים ואין סודות. לימדו אותי שכדור ברשת עושה את ההבדל בין תיקו להפסדים לפה ולפה. אנחנו בתוך כדור שלג שחובה לעצור. אין לי תשובה מה צריך לעשות כדי שהכדורים יהפכו לשערים. צריך להמשיך לעבוד ואנחנו עושים ככל האפשר שיצליחו לכבוש. אין ספק שחוסר הביטחון תורם ללחץ בו השחקנים נמצאים. הפועל קבוצה מצוינת, אבל עם תוצאות שעכשיו לא טובות אי אפשר להתווכח וצריך לחזור ולהביא תוצאות ונקודות".

"בכדורגל מבחן התוצאה קובע ואם הייתי מאבד את חדר ההלבשה לא הייתי מהסס לקחת החלטות. זה לא המצב בקבוצה. יש חוסר מזל ועל השחקנים חובה לעזור בשינוי", הוסיף המאמן, שהתייחס גם לרמזי ספורי. "ספורי היה מצוין במשחק והסיבה שלא תרגלתי אותו בהרכב באימון המסכם הייתה כדי להוריד ממנו לחץ אחרי העליהום שהיה עליו. הוא לא תורגל, אבל ידעתי שהוא יהיה בהרכב".


רפואה. חושב רק על התוצאה (דני מרון)

נושא השיחה בסיום היה הפנדל שעשה אחמד עאבד בגלישה חסרת תיאום על שחקן של באר שבע, ובסביבת המועדון אמרו: "עאבד שחקן עם המון ניסיון וכחלוץ הוא צריך לדעת שבמשחק כמו באצטדיון טרנר לא עושים גליץ' בתוך הרחבה וגורמים לשופט להחליט מה שירצה. עאבד צריך ללמוד, אבל עבור הקבוצה זה מאוחר בדיוק כמו הסגירה הלקויה מקצועית של רז שלמה ואוראל דגני על בן שהר, שעשה ביניהם טיול בדרך לשער הניצחון".

בקבוצה לא מבינים איך המגן השמאלי מרווין פירסמן בעט בכדור כמו טירון מול שער חשוף, במהשך ישיר להחמצה נגד מכבי חיפה של פייסל מוליץ'. בהפועל תל אביב סבורים שהחלוץ עומר דמארי היה צריך לנוח שבוע נוסף כדי להתאושש לחלוטין מהפציעה בברך אבל ברור להם כי הקפטן מחויב לקבוצה ובמצבה בטבלה הוא רוצה לעזור להשיג ניצחון. בכל אופפ, דמארי שהתלונן על כאבים בגבו ומוליץ' שהוחלף אמש במחצית הראשונה יעברו היום בדיקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי