בני סכנין הודיעה רשמית על סיום דרכו של בני בן זקן

בני בן זקן
בני בן זקן | עדי אבישי

בקבוצה לא מרוצים מפתיחת העונה הרעה והודיעו שהגיעו לסיכום על פרידה מהמאמן שהגיע מבית"ר ירושלים. ניסן יחזקאל, עמיר תורג'מן וגם אורי גוטמן מועמדים להחליפו. בינתיים עוזר המאמן עודד קוטר יעביר את האימונים

(גודל טקסט)
עוד מאמן מסיים את דרכו בליגת העל. בעקבות פתיחת העונה הרעה של הקבוצה של הקבוצה, שהובסה בשבת 3:0 על ידי מכבי תל אביב, בני סכנין הודיעה היום שלאחר הישיבה שהתקיימה בין ראשי המועדון בני בן זקן הוסכם על פרידה של שני הצדדים. "הנהלת המועדון מאחלת למר בן זקן הצלחה בהמשך", נכתב בהודעה הרשמית.


דבר נוסף שהעיב על עבודתו של בן זקן היה היחסים העכורים עם חלק מהשחקנים הבכירים ובראשם מהראן ראדי, ששוב פתח את המשחק מול מכבי תל אביב על הספסל וגם ג'אבר עטאא שכלל לא מקבל הזדמנות מהמאמן. "אין צורך להמתין וצריך לבצע זעזוע כי הפסד נוסף ועוד לאשדוד בבית עלול להיות קריטי לעונה שלמה" אמרו מוקדם יותר במועדון, זעזוע שבסופו של דבר יצא לפועל.


בעקבות הזעזוע החליטו ראשי הקבוצה כי עוזר המאמן עודד קוטר יעביר את האימונים עד אשר ימונה מאמן חדש. בסכנין הבהירו כי טרם פנו למאמן אחר ויתחילו בחיפוש המאמן כבר משעות הערב ומחר בבוקר. "אין לנו כוונה לדחות את זה כי יש לנו משחק קריטי מול אשדוד במחזור הקרוב והקבוצה צריכה מאמן", אמרו בסכנין. בין המועמדים נמצאים עמיר תורג'מן, ניסן יחזקאל וגם עוזרו של יוסי אבוקסיס בבני יהודה אורי גוטמן שמוערך מאוד על ידי ראשי המועדון. גם שמו של סולימן אזברגה עלה כמועמד אבל נראה כי מדובר באופציה קלושה.



בן זקן. מספר מועמדים להחליפו (ערן לוף)


מונדר חלאיילה, דובר בני סכנין, התראיין הערב ב-103FM והתייחס לפיטוריו של בני בן זקן: "כל עוד מאמן מכהן בתפקיד, המערכת צריכה לגבות אותו ולעמוד לצדו. לבני סכנין יש את היכולת ואת הכוח לקבל החלטה, מי שבתוך המערכת וחי אותה מכיר את המצב".


עוד אמר חלאיילה: "צריך לשפוט את הסיטואציה לפי המציאות. לקחנו מאמן מקבוצה גדולה, מבית"ר ירושלים. הייתה מחשבה גדולה בין ניסן יחזקאל לבני בן זקן ובסופו של דבר ההנהלה בחרה בבן זקן. ישבנו איתו, השתכנענו וראינו שהאישיות שלו יכולה להתאים לחדר ההלבשה שלנו. פיטורים קורים בכל הקבוצות. לא יודע אם אצליח לשכנע את חברי ההנהלה, אבל אני אגיד להם מי המועמד שלי. באופן כללי אני אומר שהמאמן שיגיע צריך להיות עם דרך ארץ, אסרטיבי ומנוסה בקבוצות תחתית. עודד קוטר יאמן אותנו בינתיים, אבל אני לא מאמין שהוא יישאר בתפקיד".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי