הותר לפרסם: ארז אליאב הכדורגלן שחשוד בהפעלת מעבדת סמים

ארז אליאב
ארז אליאב | אלן שיבר

בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרו של כדורגלן העבר, לאחר שבפשיטה של המשטרה על וילה בראשון לציון שבבעלותו התגלו מאות רבות של שתילי קנאביס. מפרקליטיו נמסר: "מקווים כי ישוחרר בהמשך לביתו"

(גודל טקסט)

אחרי שנודע שהמשטרה עצרה אתמול כדורגלן עבר מליגת העל בחשד להפעלת מעבדת סמים, היום (שני) הותר לפרסום שמדובר בארז אליאב,כדורגלן העבר ששיחק בין היתר בהפועל פתח תקווה.

הבוקר האריך בית המשפט את מעצרו של אליאב בשלושה ימים עד יום חמישי הקרוב. כדורגלן העבר נעצר בחשד להפעלת מעבדה לגידול סמים מסוג היידרו ממשפחת הקנאביס. שלשום בפשיטה של בלשי משטרת ראשון לציון על וילה בשכונת יוקרה נתקלו הבלשים בשחקן העבר אליאב, שברשותו הייתה המעבדה ובתוכה מאות רבות של שתילי קנאביס במשקל מאות קילוגרמים. אליאב נעצר לחקירה והיום בדיון בביהמ"ש הוחלט כאמור להיעתר לבקשה ולהאריך את מעצרו.

מעורכי הדין שחר חצרוני וטל שובל ממשרד נוי-סננס-שפרלינג-חצרוני ומייצגים את אליאב נמסר: "בית המשפט לא נעתר לבקשת המשטרה להאריך מעצרו של ארז בשמונה ימים והחליט להאריך אך בשלושה ימים, בין היתר בשל הכשלים בהליך החיפוש. אנו מקווים כי הוא ישוחרר, בהמשך, לביתו".

אליאב בן ה-40 החל את הקריירה בבית"ר חולון ואת הופעת הבכורה שלו בליגה הבכירה רשם במדי צפרירים חולון. ב-2001/02 עבר להפועל פתח תקווה במדיה שיחק ארבע עונות שעד שבקיץ 2005 הצטרף לפרויקט הגלאקטיקוס הראוותני של מכבי תל אביב, אך כבר במהלך אאותה עונה חזר להפועל פתח תקווה. בתום העונה שוחרר מהקבוצה ובהמשך שיחק גם שהכח עמידר רמת גן ומכבי הרצליה עד שפרש ב-2007 בגיל 29 בלבד בעקבות פציעה.


אליאב בהכח. מעצרו הוארך בשלושה ימים (אלן שיבר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי