קלינגר: "רוצים לצעוד לצמרת", בוזגלו: "אמרתי לאשתי שאבקיע"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

המאמן זכה לבכורה מושלמת על הקווים בבית"ר ירושלים: "המשחק מול ב"ש הוא על עונה שלמה, כי או שנצעד לצמרת או ששוב נדשדש. בחצי הראשון ראינו למה היינו במקום האחרון". רוב מאס סירב להתייחס לעתידו במכבי חיפה

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים חוגגת ניצחון שני העונה, ועושה זאת בסטייל. מאור בוזגלו שנכנס למחצית השנייה סובב כדור חופשי מושלם מול האקסית בסמי עופר שהיה לו לבית בעונה שעברה, אור אינברום שגם כן עלה מהספסל עצר על החזה והכניע את חיימוב חמש דקות אחר כך וכך הבכורה של ניר קלינגר על הקווים בבירה הסתיימה בניצחון 1:2 על מכבי חיפה, אחרי ששון ויסמן כבש ראשון והעלה את רוב מאס ושחקניו ליתרון.


קלינגר פתח את המשחק במערך של שלושה בלמים ואחרי מחצית רעה מאוד של קבוצתו הטרייה ביצע חילוף כפול שגם שינה את הלך הרוחות והוביל למהפך, ובסיום הוא סיפר: "זה אחלה סיפתח כי יש שלוש נקודות וזה היה כמו אוויר לנשימה. לא הרגשנו נוח בשבוע הזה, זה לא מסתדר שקבוצה כמו בית"ר ירושלים במקום האחרון. המחצית הראשונה הסבירה למה היינו אחרונים, צריך לומר את האמת".


על שינויי המערך בפתיחה ובהפסקה: "ניסיתי לבלום את השטף. ספגנו חמישייה בשבוע שעבר. לא עשינו שום דבר התקפי, אבל מכבי חיפה הבקיעה ממצב אחד. הבנתי שזה לא עובד, אז שיניתי. אני עובד ועושה".

הפוטנציאל הטמון ולקראת המשחק הבא מול הפועל ב"ש: "אני לא רוצה לדבר על זה, כי אני חושב שברמה הטקטית יש בעיות ואין לנו סיבה לצאת מגדרנו. זה ניצחון גדול על מכבי חיפה שלא באה שפופה הערב, אבל אנחנו עם רגליים על הקרקע והמשחק הבא זה כבר משחק על עונה שלמה – כי או שנצעד לצמרת, או ששוב נדשדש. נהיה חייבים להיות סופר מרוכזים".



ניר קלינגר בבכורה. חילופים שהובילו למהפך (ערן לוף)


הקאמבק המרשים של מאור בוזגלו
: "אני מאושר בשבילו, כי התחברתי קצת למשפחה גם בגלל אלמוג. הוא אחד שכמעט שלא מדבר, עובד קשה, הוא נכס. צריך להיות חכם איתו ולהחזיר אותו בחכמה ובשקט. אנחנו מסתכלים קדימה".


מאור בוזגלו אמר על שערו הראשון מאז ינואר 2017, עוד במדי הפועל ב"ש: "עוד לפני הבעיטה החופשית הייתה לי תחושה חזקה ואמרתי לאשתי שאבקיע בדקה ה-70, עוד שבוע לפני המשחק. דמיינתי שאעשה זאת בכדור חופשי ואני מאוד שמח, לא הרגשתי תחושה של גול כמו שלא הרגשתי מה זה ניצחון במשך הרבה זמן. היה חשוב לנו לנצח. אני מרגיש מיום ליום חזק יותר וטוב יותר, אני מגיב טוב יותר. כושר גופני אי אפשר לקנות, אבל אני עובד קשה במהלך השבוע".



שער ראשון מאז ינואר 2017, עוד כששיחק בב"ש. בוזגלו (ערן לוף)


על היכולת הגבוהה שהוא מציג: "הייתה לי מוטיבציה להוכיח לעצמי שאני יכול לחזור. הפציעה האחרונה היא אחת מהקשות שעברתי וברגע שזה מאחוריי ושאני בקבוצה חדשה, זה כמו מכתוב".


החיבור עם ניר קלינגר: "הוא מביא איתו המון מחויבות, סדר וארגון בזמן שבית"ר ירושלים בסיטואציה לא כל כך פשוטה. אני מאמין שעם הניצחון הזה נוכל לצאת לדרך חדשה".


אם יחגוג בטרנר אם יבקיע: "אני יכול לתכנן, אבל בסוף אני בא למגרש ודברים קורים. אני מקצוען ואני מאוד שמח בפנים, אבל גם לא שוכח כמה מכבי חיפה עשו ודאגו".

 


בוזגלו. בטרנר יחגוג אם יבקיע? (ערן לוף)


מן העבר השני, מכבי חיפה שבה לסורה לאחר הניצחון על הפועל תל אביב במחזור שעבר גם בעידן שאחרי מוחמד אלאך ופרד רוטן שנפרדו מהמועדון לפני מספר ימים בזה אחר זה. המאמן הזמני רוב מאס לא נותר עם יותר מדי תשובות ואמר: "אמרתי לשחקנים שלא יעשו שטויות, והם עשו. המשחק הוכרע ברגע אחד, כי ידענו שיש לבית"ר שחקנים שיכולים להבקיע ממצבים כאלה וזה מה שקרה. ניסינו להשיג תוצאה טובה יותר, אבל זה כנראה לא היה מספיק. יש לנו בעיה של ביטחון וגם היה לנו חוסר מזל עם הקורה".


על עתידו: "זה לא הזמן לשאול דברים כאלה, אני עוד חושב על המשחק שרק נגמר. התאמנו טוב השבוע ויכולתם לראות את זה במחצית הראשונה. האנרגיה הייתה טובה וכמו שאמרתי, רגע אחד במשחק שינה הכל. זה גם לא הזמן לומר אם ארצה להישאר תחת מאמן חדש, יש לי יותר מדי דברים בראש כרגע".




רוב מאס. סירב להתייחס לעתידו במועדון (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי