ורמוט עשוי לפתוח, מימר: "יש לנו יכולת להתמודד עם בני יהודה"

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | לירון מולדובן

בקבוצה של מימר ממשיכים בהכנות למשחק בשבת מול הכתומים, המאמן החדש מרוצה מהשינוי. במועדון תהו מדוע פלקושצ'נקו בלחץ לחתום על חוזה חדש עוד השבוע: "נותרה לו עונה וחצי בחוזה הקיים, מה הלחץ?

(גודל טקסט)
הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה ולאחר הניצחון בשבוע שעבר על מועדון ספורט אשדוד, רוצים בצד האדום של הכרמל להשיג ניצחון שני ברציפות שיהיה הניצחון הבית ראשון תחת המאמן שרון מימר. "עשינו ניצחון אחד בשבוע שעבר אבל זה לא מספיק, רוצים המשכיות ולהתקדם לאזור שאנחנו מכירים- החלק העליון בטבלה" אמרו במועדון.


מימר החמיא במהלך השבוע לשחקניו ונראה כי אינו מתכנן שינויים משמעותיים בהרכב. המאמן בחר לשנות את השיטה ונראה שימשיך איתה גם מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס. שינוי אפשרי הוא הצבתו של הקשר גילי ורמוט בהרכב, אחרי שפתח מול אשדוד על הספסל. גם החלוץ היווני תנסיס פאפאזוגלו יחזור לסגל לאחר שנעדר בגלל פציעה.


לקראת המשחק אמר המאמן: "מתכונים למשחק אחד הקשים. נצטרך לבוא דרוכים. אין ספק שזה משחק קשה בשבת. אנחנו לומדים את היריבה. שמים הרבה דגש על המשחק שלנו. לא רק לבטל את היריב. מבחינתי זו הכנה כמו כל הכנה למשחק. אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה מאוד טובה. יש לנו את היכולות לזה".

מימר מרוצה גם מהחיבור עם השחקנים והשינוי שעשה מאז שהגיע לקבוצה: "יש חומר אנושי מצויין. הם צמאים להצלחה, ללמידה. התמקדתי בשני דברים. אחד בקטע האנרגטי, לגרום לשחקנים להבין את המקום שהם נמצאים בו. להביא ניצחון בכח ומוח. בקטע המקצועי חיפשתי את השיטה שיותר מתאימה לקבוצה. לחצנו טיפה יותר גבוה. השחקנים הפנימו ולמדו ברוב שלבי המשחק. השינוי לא היה מתקיים אם לא היה פה חומר איכותי".


בנושא אחר, במועדון הופתעו מהפרסומים שלנו לפיהם נציגיו של מקסים פלקושצ'נקו רוצים לראות חוזה חתום עד לסוף השבוע. בהפועל חיפה סברו כי לאחר הפגישה בין השחקן ונציגיו עם הבעלים יואב כץ התרצה הקשר וימתין בסבלנות לחוזה הרשמי. "קצת לא ברור למה מקסים ונציגיו בלחץ. הגענו לסיכום והחוזה ייחתם. בכל מקרה יש לו חוזה קיים לעונה וחצי, אז מה יש למהר?" אמרו בכרמל.




שרון מימר. ניצחון ביתי ראשון העונה? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי