יוסי אבוקסיס לספורט1: "יש דברים שהם מעבר לכסף"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה התייחס למינוייהם של גוטמן במכבי חיפה ושל קלינגר בבית"ר ירושלים: "לא הוגן מצדי לעזוב באמצע, אני לא מתכוון לזגזג. העברתי מסר והשחקנים הבינו אותו". לקראת הפועל חיפה: "מרוצה מרמת המוכנות"

(גודל טקסט)

בני יהודה תצא בשבת למשחק חוץ נגד הפועל חיפה ותנסה להמשיך במומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה בשבועות האחרונים. הבוקר (חמישי) המאמן יוסי אבוקסיס דיבר עם ספורט1 על המומנטום החיובי והעלייה למקום השלישי בטבלה.

"אני מרגיש שאנחנו באים מוכנים למשחקים, באים רעבים ואני אומר לשחקנים שלכל משחק צריך לבוא ברעב גדול", אמר אבוקסיס בשיחה עם ספורט לקראת המשחק. "מתחילת העונה אנחנו באים רעבים ויש כאן הרבה שחקנים צעירים שיש להם מה להוכיח ואני שמח שהם עושים את העבודה, כמו גם הוותיקים שלנו שמגיעים רעבים ובסך הכל אני די מרוצה מרמת המוכנות שלנו וככה צריך להמשיך".

השינוי המנטלי שחל בקבוצה: "זה בעיקר הרעב והעובדה שיש כאן שחקנים שרוצים להצליח ולהתקדם. הוותיקים מקרינים על הצעירים ויש כאן הרבה שחקנים שעשו התקדמות השנה ומגיע להם. מגיע להם מחמאות על העבודה הטובה, אבל הם יודעים שאנחנו מסיימים משחק, מנקים אותו מהמחשבה וכבר חושבים על המשחק הבא".

המשחק בשבת נגד הפועל חיפה: "קבוצה עם המון שחקנים מסוכנים בקישור ובחלק הקדמי. נצטרך להיערך ולהיות במיטבנו כדי לחזור עם הנקודות. הם באים עם מאמן חדש, אחרי 0:3 ומן הסתם יבואו עם בטחון, אבל מצד שני גם אנחנו אחרי משחק טוב ואנחנו נצטרך להיות במיטבנו. ברגע שנבוא וניתן את המקסימום, ואנחנו רוצים כל הזמן להיות קבוצה שקשה לשחק נגדה ובינתיים אנחנו עושים את זה".

על המינוי של חברו אלי גוטמן למאמן מכבי חיפה: "אין ספק שהוא ראוי מאוד מאוד. הוא אחד המאמנים הכי טובים שיש בארץ וראוי מאוד לאמן קבוצות גדולות ומועדון כמו מכבי חיפה".


אורי גוטמן, בנו של ועוזרו של אבוקסיס. "ראוי לאמן את מכבי חיפה" (דני מרון)

האם העובדה שמונו מאמנים לבית"ר ירושלים ומכבי חיפה, אליהן הוא הוזכר כמועמד, מכניסה שקט למערכת: "זה לא משנה. גם אם לא היה מאמן שם ושם, אני את ההודעה שאשאר בבני יהודה כבר נתתי ואני לא מתכוון לזגזג כל שבוע או שבועיים בהתאם לכל מיני דברים. אני את שלי אמרתי וכמובן שאני שלם עם ההחלטה שלי וכבר אמרתי שיש פה הרבה אנשים שכייף לי איתם והם נמצאים לצידי גם בימים פחות טובים וזה לא יהיה הוגן מצדי לעזוב באמצע. מן הסתם קיבלתי את ההחלטה הזו ואני שמח איתה".

אם היציבות בצוות המקצועי תורמת ליכולת המקצועית במגרש: "כמובן שזה עוזר והשחקנים גם הרגישו את זה. היה דיבור על המועמדות שלי לבית"ר ירושלים לפני שבועיים והגענו לטדי חדים. בשבוע שעבר הייתי מועמד למכבי חיפה ואמרו שזה ישפיע על המשחק נגד חדרה וזה לא השפיע. השחקנים הבינו את המסר שהעברתי ויש כאן מערכת מאוד יציבה, גם מבחינת ההנהלה. אני פה, שמח להיות פה, גאה להיות פה והרגשתי שאני לא יכול לעשות את זה למועדון, לאוהדים ולברק. יש דברים שהם מעבר לכסף".


"כשהיה דיבור על מועמדותי לבית"ר, הגענו לטדי חדים" (דני מרון)

המומנטום בו נמצאת הקבוצה: "לא נותנים ציונים אחרי תשעה או עשרה משחקים. כרגע אנחנו משחקים טוב ובאים רעבים. באים למשחק חוץ מאוד קשה לפני הפגרה ולשם אני מכוון את השחקנים, רק למשחק הקרוב. יש פגרה של שבועיים אחר כך וננצל את הזמן לנוח ולהתאושש, כי יש כאן שחקנים שמשחקים הרבה מתחילת העונה. לפני פגרה תמיד המשחק הופך להיות יותר משמעותי, כי אתה לוקח אותו איתך לפגרה. נצטרך להמשיך ולבוא במוכנות שלנו ובטירוף שלנו ונקווה שגם התוצאה תהיה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי