רפואה: "הפועל ת"א לא תתאבד על המשחק בשביל לנצח"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

אחרי שני משחקים ברצף בהם איבדה יתרון והפסידה וכשהיא סופרת כבר שבעה מחזורים ללא ניצחון, הפועל ת"א מתכוננת למפגש בשבת מול רעננה (18:15 בספורטHD4). המאמן אישר שדמארי מחוץ לסגל: "צריכים לנצח גם בלעדיו"

(גודל טקסט)

שבועיים ברציפות שהפועל תל אביב מאבדת יתרון ומפסידה, תחילה היה זה 2:1 למכבי חיפה ושבוע לאחר מכן נכנעה בתוצאה זהה להפועל באר שבע ונותרה עם ניצחון אחד בלבד לאחר תשעה מחזורים. כידוע לשני ההפסדים הללו קדם רצף של ארבעה משחקים שהסתיימו ב-0:0, וכך מצא את עצמו המאמן קובי רפואה תחת זכוכית מגדלת כאשר מעמדו היציב הולך ונחלש.

בשבת הפועל תל אביב תארח את הפועל רעננה (18:15, ישיר בספורטHD4) והיום (חמישי) המאמן התייצב למסיבת עיתונאים ובה הוא התייחס פעם נוספת לכך שהקבוצה לא מרבה להבקיע על אף ההגעה למצבים קורצים רבים, אישר עומר דמארי ייעדר גם מהמפגש הקרוב ודיבר על הגיבוי לו הוא זוכה מראשי המועדון.

רפואה אמר תחילה לקראת המפגש מול רעננה: "זו עובדה שהמשחק קריטי. כל משחק מבחינתנו הוא חשוב ובטח שאנחנו אחרי סדרה כזו. כשאני אומר קריטי אני לא מתכוון שתעשו כותרת שזה משחק קריטי, אלא משחק חשוב. אף אחד לא ימות בגלל המשחק הזה. אולי טעיתי כשאמרתי קריטי, זה משחק חשוב ולא משנה אם היריבה הייתה רעננה או כל קבוצה אחרת – אנחנו צריכים להתחיל לנצח, כי אנחנו לא מנצחים בינתיים".


רפואה. "צריכים להתחיל לנצח" (אודי ציטיאט)

ההיערכות לקראת המפגש: "כמו לכל משחק, אנחנו עושים את ההכנות הכי טובות. מה שכן, אל תצפו שהפועל תל אביב תבוא להתאבד על המשחק, תשחק עם 10 חלוצים ותפקיר. זה לא באופי שלי. נעשה את המקסימום לנצח והשחקנים מבינים את חשיבות המשחק, אבל לא נשחק על כל הקופה. נבוא מסודרים ומאורגנים".

אם השחקנים מרגישים לחץ: "התפקיד שלנו זה לא להגיד לשחקנים להתאבד על המשחק, כשנעשה את זה לא יהיה לנו סיכוי. כמו לכל משחק, נבוא מסודרים, מאורגנים ונשחק את המשחק הרגיל שלנו. גם הם בתחתית וצריכים נקודות, אבל אנחנו מסתכלים רק על הפועל תל אביב. נגיע סופר מוכנים. יכול להיות שיש משבר, כי אני לא אשקר ואגיד שלא. כל מה שיגידו על הפועל ת"א נכון כי אי אפשר להתווכח עם מבחן התוצאה. אני לא נותן לדברים להפריע לי, מנסה לשמור על השקט ולשמור על השחקנים ועל המועדון. התקשורת מעבירה ביקורת בצדק ולכן בתקופה כזו עדיף לשתוק ולעבוד".

כשירותם של עומר דמארי ופייסל מוליץ': "יעלו 11 והם יצטרכו לעשות את העבודה. דמארי לא יהיה בסגל, לגבי מוליץ' נראה היום. כך או כך אנחנו צריכים לבוא ולנצח את המשחק".


עומר דמארי. משחק נוסף מננו ייעדר (עדי אבישי)


הגיבוי לו הוא זוכה מההנהלה:
"דיברנו השבוע כבכל שבוע. אני לא מקבל מסרים מאף אחד, אלא עושה את הדברים כפי שאני רואה לנכון. כמובן שאנחנו מדברים ודנים על כל דבר, וזה לגיטימי כמו בכל קבוצה בין מאמן לבעלים".

יכולתו של אוראל דגני שנותר מחוץ לסגל הנבחרת, אבל נמצא בכוננות: "אם היינו עם עוד שש או שבע נקודות, אז הוא היה בנבחרת. לפעמים מאמן לוקח החלטות גם לפי מצב הקבוצה. אם לא הפעם, אין לי ספק שהוא יהיה בנבחרת במשחק הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי