נס זמיר: "בני יהודה ומכבי ת"א משחקות את הכדורגל הטוב בליגה"

נס זמיר
נס זמיר | ערן לוף

הקשר שתפס מקום קבוע בהרכב הפועל חיפה דיבר לקראת המשחק הקרוב מול הכתומים, וגם התייחס על השתלבותו בליגת העל: "בשבילי זו שנה קריטית". מלול ערך אימון קל אבל צפוי לפתוח, מימר לא צפוי לערוך שינויים ב-11

(גודל טקסט)

לאחר ניצחון הבכורה בשבוע שעבר על מ.ס. אשדוד, מאמנה החדש של הפועל חיפה, שרון מימר, רוצה להשיג גם ניצחון בכורה ביתי כאשר קבוצתו תארח מחר (שבת) את הלהיט החם של ליגת העל בני יהודה (18:00).

בחיפה מבינים כי הקרב מול הכתומים יהיה קשה הרבה יותר מהמשחק באשדוד אך מצד שני רוצים להשיג המשכיות בכדי לצאת לפגרה במצב רוח חיובי. "אם לא ננצח את בני יהודה אז ישכחו את הניצחון שלנו באשדוד" אמרו בחיפה. מימר לא צפוי לבצע שינויים בהרכב הראשון כאשר המגן דור מלול ערך שאתמול אימון קל צפוי להיות כשיר למשחק.

גם נס זמיר התלונן השבוע על רגישות בשריר ורק לאחר האימון המסכם יתברר אם יהיה כשיר למשחק. אם אכן זמיר לא יפתח, גילי ורמוט עשוי לחזור ל-11. נס זמיר אמר לקראת המשחק: "בני יהודה ביחד עם מכבי תל אביב משחקת את הכדורגל הכי טוב. שרון יכין אותנו ונקווה לבוא מוכנים. בני יהודה היא יריבה מאוד קשה, יחסית צעירה, יש לה מאמן טוב שאני מאוד אוהב".


צפוי לשחק נגד בני יהודה. דור מלול (ערן לוף)

הקשר התייחס למיקום של קבוצתו בטבלה ואמר: "אנחנו רוצים להתקדם שלב אחרי שלב. הליגה מאוד צפופה להוציא כמה קבוצות שלמעלה. כמה ניצחונות יכולים להחזיר אותנו לאן שצריך להיות ונקווה להמשיך את זה". זמיר גם דיבר על העונה האישית שלו ואמר: "אני כבר לא ילד, עברתי בקריירה תהפוכות. בשבילי זו שנה קריטית. התחיל טוב ונקווה שימשיך טוב".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, רסמוס סטויטדט, גל אראל, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצנקו, נס זמיר (גילי ורמוט), אלי אלבז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי