התלבטות בין גנדה לקאיו בהרכב הפועל ת"א במקום אחמד עאבד

גנדה
גנדה | מאור אלקסלסי

האדומים יקוו לרשום את ניצחונם השני העונה במשחק התחתית נגד הפועל רעננה (שבת, 18:15, ישיר בספורט4) לפני פגרת הנבחרות. השחקן הצעיר עשוי לעלות לראשונה בהרכב בעקבות מספר פציעות של שחקנים בחלק הקדמי

(גודל טקסט)

במתחם חודורוב מגדירים את המשחק הקרוב של הפועל תל אביב נגד הפועל רעננה שיערך מחר (שבת, 18:15, שידור ישיר בספורט4) כקריטי עם הרבה תקוות לשינוי.

מאז המחזור השני בו ניצחו האדומים את הפועל חיפה 0:1 הקבוצה לא הצליחה לנצח ומאזנה חמש תוצאות תיקו ושני הפסדים, ולכן ראשי המועדון מבינים כי חסרים בסגל מספר שחקנים איכותיים בעמדות מפתח והם יצטרכו לערוך מספר שינויים לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר.

גורם בסביבת המועדון אמר: "המטרה שהוצבה בקיץ של הבעלים והמאמן הייתה להיות בפלייאוף העליון. למאמן קובי רפואה יש קבוצה שמשחקת כמו קבוצת צמרת. השינויים בינואר יהיו בהתאם לסיכוי להגיע לשש הראשונות בטבלה ובעיקר בעמדת השחקנים הזרים כי התרומה הנוכחית של השחקנים הזרים היא אפסית בלשון המעטה".


קאיו אלבס. מאכזב כמו יתר הזרים (עדי אבישי)

אימוני הקבוצה במהלך השבוע אופיינו בהתלהבות ורצון של השחקנים לנצח את הפועל רעננה. המאמן קובי רפואה הבהיר אתמול כי שחקניו לא יבואו למשחק כדי להתאבד על ניצחון וברור להם שהיריבה מרעננה היא קבוצה טובה. בצוות המקצועי נערכו למערך נסוג ומעובה שאמור להציב מאמן רעננה מנחם קורצקי ועל יציאות מהירות קדימה של שחקנים בהם התמקדו בצוות המקצועי כמו אור דסה, אריאל נגוואקם וקייס גאנם ומעל כולם בקפטן לשעבר של הפועל תל אביב נימניה ניקוליץ' הציר המרכזי בהפועל רעננה.

קובי רפואה יחסר מחר את החלוץ עומר דמארי הפצוע בברכו שיזכה למנוחה וטיפולים כדי לשוב בריא לאחר פגרת הנבחרת ושזרוע דשא החורף נגד מכבי נתניה. גם פייסל מוליץ' שנפגע בגבו ואחמד עאבד שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי לא יהיו בסגל לקראת המשחק הקרוב ומסתמן כי הקו ההתקפי יכלול את אמיר עגייב, רועי זיקרי ובעמדת החלוץ השלישי קובי רפואה עדיין מתלבט בין קאיו אלבס הברזילאי לג'וזף גנדה הצעיר. האחרון מגלה באימונים יכולת טובה והאפשרות שיהיה מחר בהרכב או שיזכה לדקות משחק משמעותיות נשקלת על ידי הצוות המקצועי במטרה לרענן ולהכניס רוח חדשה בקו הקדמי".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס, רמזי ספורי, אמיר עגייב, ג'וזף גנדה (קאיו אלבס), רועי זיקרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי