גוטמן לשחקנים: "אם נהיה מחויבים וממושמעים גם התוצאות יגיעו"

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

המאמן ערך שיחה קצרה עם השחקנים ותרגל מספר שיטות משחק לקראת חדרה. שחקן בקבוצה: "יותר גרוע ממה שהיה לא יכול להיות. לשמוע עברית באימון זה כיף". המאמן עשוי לפתוח במערך 4-4-2 נגד חדרה עם עוואד בחוד

(גודל טקסט)

אווירה חדשה במתחם האימונים של מכבי חיפה לאחר החתמתו של המאמן החדש אלי גוטמן. שחקני חיפה הגיעו אתמול לאימון והופתעו לגלות כי הצוות ההולנדי משמע רוב מאס ומאמן השוערים ארנו ואן זוואם לא הגיעו לאימון ומי שהחליף אותם הוא גוטמן. האחרון חתם על חוזה בקבוצה והעביר את האימון הראשון שלו.

עוד לפני האימון אסף גוטמן את השחקנים ואמר להם: "אנחנו מתחילים משהו חדש. אם נהיה מחויבים וממושמעים, גם התוצאות יגיעו. אני מאמין בסגל הזה". גוטמן שהגיע מלווה במאמן השוערים גיורא אנטמן הגיע מוכן עם מערך אימון מסודר ובקבוצה מספרים על חיוכים גדולים שלא נראו במתחם האימונים מזה זמן רב. "אין ספק שיש רוח חדשה והאמת שיותר גרוע ממה שהיה לא יכול להיות", אמר שחקן בקבוצה שהוסיף: "כל אחד כאן מבין שהוא יצטרך להוכיח את עצמו מחדש ולכל אחד יש הזדמנות שווה אצל המאמן החדש. לשמוע עברית באימון זה כיף".

מבחינה מקצועית, החל גוטמן לתרגל מספר שיטות משחק כאשר לא מן הנמנע כי יעלה בשיטת 4-4-2. בין השאר תורגל מוחמד עוואד בחוד כאשר לצידו תורגלו לסירוגין גם ניקיטה רוקאביצה וגם עמית זנטי. בקישור ייעדר שלומי אזולאי בגלל צהובים כאשר נטע לביא וג'ורג' מנדג'ק יפתחו בוודאות ולצידם ככל הנראה יעלו סינטיהו סלליך וסיידובה סומא. גם רועי קהת שהיה מחוץ לסגל ברוב המשחקים מפתיחת העונה קיבל הזדמנות מחודשת מהמאמן החדש. הבלם אליסון דוס סנטוס ייעדר בגלל פציעה ואטיין ריינן עשוי להחליפו, כאשר סאן מנחם חוזר מהרחקה.

בנושא אחר, במועדון ציינו כי בשלב זה לא נעשו שיחות פרטניות עם גוטמן לגבי העתיד ולגבי הרכש במועד ההעברות בחודש ינואר, כאשר המאמן ביקש להתמקד במשחק הקרוב בכדי לצאת כראוי לפגרה, במהלכה צפויים להיערך מספר שיחות בין גוטמן לבין הצוות הניהולי על התוכניות המקצועיות לעונה הקרובה.


עוואד. תורגל בחוד (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי