"אם מכבי חיפה תפנה אלינו לגבי שהר, היא תקבל תשובה שלילית"

בן שהר
בן שהר | דני מרון

בהפועל באר שבע מגיבים למידע לפיו גוטמן רוצה את החלוץ הפורה: "בן הוא שחקן תחת חוזה. הוא מקבל קרדיט בהרכב והקהל אוהב אותו". סגל כמעט מלא יעמוד לרשות ברק בכר לבית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

רק יומיים חלפו מאז מינויו של אלי גוטמן למאמן מכבי חיפה, וגלי ההדף מגיעים עד טרנר. ראשי האלופה קיבלו ביממה האחרונה מידע לפיו מאמנם של הירוקים מתעניין בבן שהר ועוקבים אחר ההתפתחויות בנושא.

גוטמן מכיר היטב את מלך השערים של בכר ואלונה ומעריך את כישוריו עוד מהתקופה בה אימן אותו בהפועל תל אביב. בחודשים האחרונים, תחת כובע הפרשן, שיבח גוטמן את תפקודו של שהר, במיוחד על רקע התקופה הלא פשוטה שעברה עליו.

כל עוד היה מדובר בניתוח מקצועי של פרשן כדורגל רהוט, אפשרו בבירת הנגב לדברים לעבור מעל ראשם. כעת, כשחלון ההעברות של ינואר מתקרב, במועדון הדרומי משנים גישה. גורם בקבוצה אמר לספורט 1: "בן שהר הוא שחקן תחת חוזה, ואם מכבי חיפה מעוניינת בו היא מחויבת לפנות אלינו ואז היא תקבל תשובה שלילית". על האפשרות ששהר עצמו יבחן את עתידו במידה וירגיש שהוא לא מקבל את היחס ההולם שחקן במעמדו אמרו בטרנר: "בן מקבל את הקרדיט המקצועי הראוי. המאמן מעלה אותו בהרכב, הקהל אוהב אותו. הכול בסדר".

בן שהר.
בן שהר. "מכבי חיפה תקבל תשובה שלילית" (דני מרון)

לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון יעמוד לרשות המאמן ברק בכר סגל כמעט מלא. השוער אריאל הרוש סובל מהצטננות, אך הוא אמור להשתתף מחר באימון המסכם ולפתוח בין הקורות בטדי. בעניינו של ג'ון אוגו אין חדש ובבאר שבע ממתינים לתשובתו הברורה של הניגרי באשר להצעה שהוגשה לו לחתום על חוזה חדש. "ירצה לחתום, נשמח כולנו", אומרים בבירת הנגב. "אם ג'ון יעדיף להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא נכבד את החלטתו. אין פה יותר מדי אפשרויות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי