צפו בתקציר: 1:2 למכבי חיפה על הפועל חדרה בבכורה של אלי גוטמן

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ערן לוף

זה לא היה מרשים, אך עידן חדש נפתח בכרמל עם ניצחון חוץ חשוב על העולה החדשה. עוואד הוסט לעמדת החלוץ והחזיר עם שער (4) ובישול לרוקאביצה (40). לוסיו רק צימק בפנדל (81), ניסו אביטן הורחק במחצית

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה הערב (שבת) את משחקה הראשון העונה בעידן אלי גוטמן בניצחון 1:2 בחוץ על העולה החדשה הפועל חדרה במסגרת המחזור העשירי בליגת העל. המאמן הלאומי לשעבר פתח קדנציה בליגה הבכירה בניצחון לראשונה מאז 2006, אז הוא רשם 1:3 ביתי לזכות מכבי נתניה נגד האלופה באותם ימים, מכבי חיפה.


גוטמן פתח עם מוחמד עוואד כחלוץ מרכזי והירוקים עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית אחרי שער של החלוץ המוכשר שקיבל בישול סיידובה סומא שפתח לראשונה העונה בהרכב. בדקה ה-40 עוואד היה הפעם על תפקיד המבשל, כשסיפק כדור עומק נפלא לניקיטה רוקאביצה והאוסטרלי כבש את שערו הראשון העונה. בסיום המחצית ניסו אביטן הורחק בעקבות ויכוח עם השופט הרביעי.


במחצית השנייה כמעט לא היו אירועים לשני הצדדים, אך בדקה ה-80 לוסיו הוכשל על ידי סאן מנחם ברחבה, הברזילאי דייק מהנקודה הלבנה דקה לאחר מכן והשוותה לירדן שועה ומאוויס צ'יבוטה כשכבש את שערו השישי העונה, אך זה לא עזר לעולה החדשה שרשמה לראשונה בליגת העל שני הפסדים רצופים וירדה למקום השלישי.



וי ראשון. אלי גוטמן (ערן לוף)


מכבי חיפה יכולה לצאת מעודדת לפגרת הנבחרות אחרי שעלתה אל המקום השמיני, והיא תארח במחזור הבא את הפועל חיפה בדרבי. מנגד, הפועל חדרה שירדה אל המקום השלישי תקווה לא להיכנס למשבר במחזור הבא כשהיא תתארח אצל האלופה הפועל באר שבע באצטדיון טוטו טרנר.


מכבי חיפה רשמה השיגה ניצחון מרשים נגד הפועל חדרה (ערן לוף)


הרכבים
הפועל חדרה: אוסטין אגידה, דיאא לבאבידי, דויד מתיאוס, יונתן לוי, יהב גורפינקל, קווין טאפוקו, מוחמד אבופאני (אסי גומה 66), אליאל פרץ (חסן אבו זייד 61), עוז פרץ (סלים עמאש 61), פרדי פלומיין, לוסיו.


מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, ג'ורג' מנדז'ק, סיידובה סומא (עמית זנטי 68), סינטאיהו סלליך (אופיר מזרחי 74), ניקיטה רוקאביצה (רועי קהת 85), מוחמד עוואד.


מהלך המשחק
דקה 1: שופט המשחק אלון יפת הוציא את ההתמודדות בנתניה לעיני 6,500 צופים.


דקה 4: מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:1:
סיידובה סומא שפתח לראשונה בהרכב של הירוקים חטף כדור וסיפק כדור נהדר למוחמד עוואד, החלוץ לא התבלבל מוץ אג'ידה וכבש את שערו הרביעי העונה. שער ראשון בעידן אלי גוטמן.



מוחמד עוואד כבש את שערו הרביעי העונה (ערן לוף)


דקה 26: סלליך הגביה לעבר מוחמד עוואד, והחלוץ נגח מעל המסגרת.


דקה 31: עוואד ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, אבל הכדור נבעט למרכז השער ואג'ידה הדף.


דקה 40: מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:2: מוחמד עוואד העביר כדור עומק נפלא בהקפצה אל עבר ניקיטה רוקאביצה שדייק מול אג'ידה והכפיל את התוצאה. זהו שערו הראשון של החלוץ האוסטרלי העונה.


ניקיטה רוקאביצה (ערן לוף)


דקה 46: אלון יפת הרחיק את ניסו אביטן אחרי שזעם על השופט הרביעי.


דקה 81: הפועל חדרה צמצמה ל-2:1: אלון שרק לפנדל לזכות הפועל חדרה אחרי הכשלה של סאן מנחם על לוסיו. לפני הבעיטה חל ויכוח בין החלוץ לפלומיין כשבסופו הוחלט כי לוסיו יבעט, הברזילאי דייק מהנקודה הלבנה וכבש את שערו השישי העונה והשוותה לירדן שועה ומאביס צ'יבוטה בראש טבלת מלכות השערים.


לוסיו התווכח עם פרדי פלומיין לפני בעיטת הפנדל (ערן לוף)


לוסיו כבש את שערו השישי העונה מהנקודה הלבנה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי