כץ: "שיחקנו חלש מאוד". קפילוטו עשוי לשוב מוקדם מהצפוי

מיטרבסקי
מיטרבסקי | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה אחרי ההפסד 2:0 לבני יהודה: "הם כבשו משום מקום וניצחו, רצינו לצאת לפגרה בצורה אחרת". הבלם עבור טיפול מיוחד לזירוז זמן ההחלמה: "מרגישים את חסרונו". מסתמנים שינויים בחלק הקדמי בינואר

(גודל טקסט)

"זה היה משחק חלש מאוד שלנו, במיוחד בחלק ההתקפי", כך התבטא בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, אחרי ההפסד 2:0 לבני יהודה. "שתי הקבוצות לא היו טובות, אבל הם כבשו שער משום מקום וניצחו. היינו חלשים בהתקפה ולא מצאנו דרך לפרוץ את ההגנה שלהם. גם באשדוד לא היינו טובים, אבל הגענו למצבים והצלחנו לכבוש – הפעם זה לא קרה. רצינו לצאת לפגרה בצורה אחרת, אך זה המצב ונצטרך להתגבר", סיכם.

בהפועל חיפה אכן מאוכזבים מחוליית ההתקפה שלא נתנה תפוקה פעם נוספת ולא מן הנמנע שכבר בחלון ההעברות של חודש ינואר יבצעו במועדון מספר שינויים. מי שעשוי לשוב לסגל אחרי הפגרה הוא ניסו קפילוטו. הבלם, שנפצע בברכו מול מכבי פתח תקווה, עבר בשבוע שעבר טיפול רפואי לזירוז זמן ההחלה והוא אמור לשוב מוקדם מהצפוי.

"אנחנו מרגישים את חסרונו של ניסו בכל משחק. זה בולט על כר הדשא ובחדר ההלבשה", אמרו בחיפה. למרות ההפסד והיכולת העגומה, ריקי מיטרבסקי וגיא משפתי – שפתח ברגע האחרון במקום דור מלול – זכו למחמאות. "יש לנו שחקני ספסל טובים על הספסל, ועכשיו בפגרה כל אחד ינסה להוכיח את עצמו בפני הצוות המקצועי לקראת הדרבי מול מכבי חיפה", אמרו במועדון.


עשוי לשוב מוקדם מהצפוי. ניסו קפילוטו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי