סופית: בין הדין זיכה את הפועל רעננה בפרשת דני בונדר

דני בונדר
דני בונדר | צילום: הפועל רעננה - האתר הרשמי

הדיין ישראל שמעוני דחה את תביעת ההתאחדות לפיה האנליסט שימש כעוזר מאמן בפועל וניקה את הקבוצה מכל האשמות. קורצקי לאחר התיקו 0:0 נגד הפועל תל אביב: "נתתי ביטחון לשחקנים והם לא נלחמו בחזרה"

(גודל טקסט)

מאז העפילה הפועל רעננה לליגת העל, היא לא הצליחה לנצח את הפועל תל אביב. הסטטיסטיקה הזו נשמרה גם אתמול (שבת) בתיקו 0:0 שהתקבל ברגשות מעורבים בשרון, הרבה בשל היכולת החלשה של הקבוצה שתנסה בפגרה בת שלושת השבועות להתארגן ולהתחבר מקצועית.

חדשות טובות לקבוצה מגיעות מכיוון בית הדין של ההתאחדות, שזיכה את הקבוצה ואת עוזר המאמן דני בונדר מאשמה בפרשת "האנליסט". כזכור, ההתאחדות תבעה את בונדר והקבוצה בטענה שהוא נרשם כנאליסט בעוד שהוא משמש כעוזר מאמן בפועל, כך על פי צילומים של חוקר פרטי שהגיע למתקם האימונים. היום התנהל הדיון האחרון והדיין ישראל שמעוני קבע מפורשות שהפועל רעננה ובונדר זכאים והוסיף כי "הפרשנות המחמירה עלולה להעמיד בסכנה את מקור פרנסתם של חברים רבים בצוותי האימון של הקבוצות המקצועניות בארץ".

בחזרה לתיקו, עבור קשר הפועל רעננה נימניה ניקוליץ' זה היה מפגש ראשון בליגת העל נגד האדומים מתל אביב, קבוצה בה שימש ניקוליץ' כקפטן בעידן של אלי גוטמן. ניקוליץ' אמר: "אני אוהב מאוד לשחק נגד האקסיות שלי, כך נגד הפועל תל אביב שנגדה שיחקתי גם בגביע הטוטו, אבל בליגה רשמית זאת פעם ראשונה ונתתי את כולי עבור הקבוצה כמו בכל משחק. היה אצלנו לחץ לפני המשחק, ואני מרוצה מהנקודה בה זכינו. הפועל רעננה תמצא את הדרך להתקדם כי יש לנו שחקני איכות טובים. כמו שבשנה שעברה כשהגעתי להפועל רעננה מצאתי את הדרך עם המועדון לשינוי כך גם יהיה הפעם".

על האקסית: "יש להפועל תל אביב קבוצה טובה וגם קהל אוהדים תומך, והם יתקדמו מהמקום בו הם נמצאים".

קורצקי.
קורצקי. "יש לנו שלושה שבועות לעבוד קשה" (עדי אבישי)

המאוכזב הגדול היה המאמן מנחם קורצקי, שאמר: "הופתעתי מהיכולת הרעה שלנו, לא הייתה כוונה במשחק לשאוף להתקיף ולהבקיע ואני מאוד מאוכזב. אני נותן ביטחון לשחקנים, מרים אותם והם לא נלחמו בחזרה. יכולנו לנסות להבקיע אם היינו יותר חכמים במתפרצות שלנו ולא היינו מספיק חכמים. יש לנו עכשיו שלושה שבועות לעבוד קשה ולהתכונן למשחקים הקרובים ".

למחמאות זכה המגן השמאלי ירדן כהן על יכולתו, וביציע היו מספר סקאוטים של קבוצות צמרת שהגיעו לעקוב אחריו ואחרי כארם ארשיד. במועדון ציינו את הקפטן בן בנימין ששב לשחק לאחר אבל והכניס שקט וביטחון לקבוצה. משחקה הבא של הפועל רעננה יהיה באצטדיון רמת גן נגד בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי