דריכות בבני סכנין: "חשוב לנו לצאת לפגרה עם ניצחון"

שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין | דני מרון

בקבוצה מהמגזר רוצים לצאת מהמקום האחרון נגד מ.ס אשדוד מחר, למרות החיסרון בעמדת המאמן הקבוע. אם ישיגו שלוש נקודות ייתכן והמאמן הזמני עודד קוטר יישאר בתפקיד. מנגד, הפסד עלול להוביל לפיטוריו של מילבסקי

(גודל טקסט)
דריכות שיא בבני סכנין לקראת המשחק מחר (שני) מול מ.ס אשדוד. במועדון מבינים כי הניצחון הוא בגדר חובה וזאת מכיוון שהקבוצה מסובכת בתחתית ולא רוצה לצאת לפגרה במקום האחרון בליגה.


סכנין תגיע למשחק הזה ללא מאמן ראשי קבוע, כאשר בשבוע שעבר פוטר בני בן זקן ובמועדון החליטו לתת הזדמנות לעוזרו עודד קוטר להכין את הקבוצה למשחק ורק לאחריו תתקבל החלטה לגבי מינוי המאמן. בין השאר עלו שמותיהם של יובל נעים, עמיר תורג'מן וראובן עטר, אך גם האופציה לפיה קוטר יישאר כמאמן ראשי נותרה בעינה. בהנהלת הקבוצה הבהירו כי במידה וסכנין תנצח את המשחק ואף תפגין יכולת גבוהה יקבל קוטר את הקרדיט להוביל אותו בצוותא עם נידאל שלעאטה. שחקן בסכנין אמר לקראת המשחק: "חשוב לנו לצאת לפגרה עם ניצחון. הכול תלוי בנו ואם נשחק את המשחק שלנו אז ננצח, לבטח במגרש הביתי שלנו".


מבחינה מקצועית מתכנן קוטר מספר שינויים בהרכב כבר מחר, כאשר הבלם סארי פלאח והמגן עוביידה חטאב יירדו לספסל ובמקומם יעלו אייהב שאמי שהרשים באימונים השבוע ומרון גנטוס. מהראן ראדי יחזור להרכב וגם ג'אבר עטאא צפוי לקבל קרדיט משמעותי. שלומי אזולאי צפוי לחזור על חשבונו של ג'ורג' אקפביו המאכזב.


מהראן ראדי. צפוי לחזור להרכב (דני מרון)
מהראן ראדי. צפוי לחזור להרכב (דני מרון)


הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס, אלבין פאנישי, אייהב שאמי, מהראן ראדי, אייהב גנאיים, ג'אבר עטאא (ישראל זגורי), פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר.
 

הפסד עלול להוביל לפיטוריו של מילבסקי

הפסד של אשדוד יערער משמעותית את מעמדו של בלגויה מילבסקי שעלול לקבל הודעה על סיום דרכו במועדון. למרות זאת, במועדון הבהירו לשחקנים כי חלקם במצב המקצועי גדול לא פחות מזה של המאמן וגם הם יכולים למצוא עצמם מחוץ לקבוצה בחודש ינואר.


"כולנו מבינים את המצב של הקבוצה", אמר אחד השחקנים לספורט1. "ניצחון נגד סכנין יעזור לנו וישחרר את כל הלחץ". המגן קרלו ברוצ'יץ' פצוע ומי שאמורים לתפוס את המקום ב-11 הם גילי כהן ואביב סולומון. גדי קינדה החלים מהפציעה הקלה ברגלו והוא יעלה בהרכב.


הרכב המשוער: יואב ג'ארפי. טום בן זקן, ניר ברדע, עמית ביטון, גילי כהן, אביב סולומון, לאונרדו אווסו, דן ביטון, גדי קינדה, דור גלילי, דין דוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי